Arkadaşlar Merhaba,
PMBC bot kullanıyorum ve charım eğer dc yerse botta relogin özelliğini işaretlediğim için yeniden bağlanması gerekiyor. Fakat yeni bir sro_client açtığında oyun ekranı gelmeden (ekranın ortasında çıkan kahverengi küçük kutucuk gelince) sunucuyla olan bağlantı kesildi yazıyor ve yeniden bağlanmıyor acaba nedendir ?
PMBC Bot Relojin Sorunum
· 1 Yanıt · 2.5K görüntüleme 0 okuyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap