Icerige atla
Extraloob

Photoshop Sorun Hattı

· 32 Replies · 13K views Pinned
L
Lordzek OP ⭐ 16y
#1
|||Photoshop Sorun Hattı|||

..Bugünlerde çok Ps hakkında sorun topicleri açılmaya başlandı kirlilik olmaması için sorunlarınızı,yapamadıklarınızı,öğrenmek istediklerinizi yazın bizde çözüm getirelim..


Metover
32 Replies
E
eLempTRa ⭐ 18y
#2
Çok güzel düşünmüşsün hacım çok fazla konu açılıyor Emeğine sağlık.
C
Caprice ⭐ 19y
#3
Teşekkürler,artık sorun topicleri açılınca direk buraya yönlendirilecek.
A
Apollon ⭐ 18y
#4
En çok sorulan 10 tane sorunuda konuya ekleyelim süper olur.
1).gif olarak kaydetme olabilir geçenlerde biri sormuştu yine
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#5
En çok sorulan 10 tane sorunuda konuya ekleyelim süper olur.
1).gif olarak kaydetme olabilir geçenlerde biri sormuştu yine



güzel öneri o vakit sana bir görev vereyim bölümü incelermisin canım en çok sorulan 10 soru ve cevaplarını bul topice ekleyelim takılırsan yardım alabilirsin hepimizden 😘


PS : linki bekliyorum.
F
FruitFly ⭐ 18y
#6
Ben photoshop da oynamaları yapıyorum ama fontları kullanamıyorum yazmıyo hiçbir şey ?
W
#7
çok ii düşnmüşsün 😄
W
WosT ⭐ 17y
#8
Benim sorunumda şu 😄 arka plan yapıyorum resmi ekleyince resim açılıyor sadece arka plan kayboluyor bunu nasıl halledebilirm yardım 😄
W
WosT ⭐ 17y
#9
Benim sorunumda şu 😄 arka plan yapıyorum resmi ekleyince resim açılıyor sadece arka plan kayboluyor bunu nasıl halledebilirm yardım 😄
K
Kriptex ⭐ 17y
#10
Benim sorunumda şu 😄 arka plan yapıyorum resmi ekleyince resim açılıyor sadece arka plan kayboluyor bunu nasıl halledebilirm yardım :D


Sorunu tam olarak anlıyamasamda sanırım çözüm bu açtığın resimi Overlay yada Opacity biraz düşürmeyi dene ☕
C
Caprice ⭐ 19y
#11
Benim sorunumda şu 😄 arka plan yapıyorum resmi ekleyince resim açılıyor sadece arka plan kayboluyor bunu nasıl halledebilirm yardım :D

Resim çok büyüktür ama atarken ufak gözüküyordur atıncada büyük olduğundan arkaplan arkada kalıyordur resmi küçült öyle at.
W
WosT ⭐ 17y
#12
anladım teşekkür ederim eskiden resmi atınca arka plan kayboluyordu şimdi kesip atıyorum öyle daha kolay hepiniz sağolun. ❤️
F
FruitFly ⭐ 18y
#13
Ben photoshop da oynamaları yapıyorum ama fontları kullanamıyorum yazmıyor hiçbir şey ?
U
Unforgiven ⭐ 17y
#14
Yeni layer oluşturup yazmayı dene.
F
FruitFly ⭐ 18y
#15
Tamam deniyorum
F
FruitFly ⭐ 18y
#16
Sorun çözüldü sağol 😘
U
Unforgiven ⭐ 17y
#17
önemli değil. 🤝
M
memocan11 ⭐ 17y
#18
benimde bir sorum var ben image readyden bir resmin arkaplanını silip marque tool ile seçiyorum sonra o ok işaretiyle basılı tutup ps ye atıyorum attığımda arkaplan beyaz oluyor tekrar silmem gerekiyor buda zorlaştırıyor 😞
L
lamerlamer ⭐ 19y
#19
Şekilli Yazı yazmayı biri açıklaya blirmi ?
M
Metover ⭐ 18y
#20
Normal yazı yazmak için photoshop araç çubuğundaki "T" ikonuna tıklayın. Sona en üstteki bar'da yazı türlerinin isimleri verilir, ordan isediğin yazı tipini çektikten sonra yazmaya başlayın.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: