Bu serverlarda ph botu calistirabilmenin bi yöntemi varmi ?
Ph bot yasak olan privateler
· 7 Yanıt · 6.1K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
Sorun cozulmustur yetkililer konuyu kitleyebilirler.
bi dll var onu silince çalışıyor :D

RanstaMonsta
⭐ 10y
Sorun cozulmustur yetkililer konuyu kitleyebilirler.
Sorunu nasıl çözdüğünü de yazarsan arayan arkadaşlar görmüş olur.

Sorunu nasıl çözdüğünü de yazarsan arayan arkadaşlar görmüş olur.
Valla kanka teamviever dan birisi yardimci oldu çok net anlayamadım nasıl yaptığını bende . Şuan bana gerçek manasıyla ph bottan anlayan bi kişi lazım bir şey sormam lazım 😊
Valla kanka teamviever dan birisi yardimci oldu çok net anlayamadım nasıl yaptığını bende . Şuan bana gerçek manasıyla ph bottan anlayan bi kişi lazım bir şey sormam lazım :)
sor 😄

sistem32 yi sil girer
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap