Icerige atla
Extraloob

Ph bot yasak olan privateler

· 7 Yanıt · 6.1K görüntüleme
.
. OP ⭐ 10y
#1
Bu serverlarda ph botu calistirabilmenin bi yöntemi varmi ?
7 Yanıt
.
. OP ⭐ 10y
#2
Sorun cozulmustur yetkililer konuyu kitleyebilirler.
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#3
bi dll var onu silince çalışıyor :D
RanstaMonsta
#4
Sorun cozulmustur yetkililer konuyu kitleyebilirler.

Sorunu nasıl çözdüğünü de yazarsan arayan arkadaşlar görmüş olur.
.
. OP ⭐ 10y
#5
Sorunu nasıl çözdüğünü de yazarsan arayan arkadaşlar görmüş olur.


Valla kanka teamviever dan birisi yardimci oldu çok net anlayamadım nasıl yaptığını bende . Şuan bana gerçek manasıyla ph bottan anlayan bi kişi lazım bir şey sormam lazım 😊
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#6
Valla kanka teamviever dan birisi yardimci oldu çok net anlayamadım nasıl yaptığını bende . Şuan bana gerçek manasıyla ph bottan anlayan bi kişi lazım bir şey sormam lazım :)

sor 😄
CalypsOo
CalypsOo ⭐ 17y
#7
sistem32 yi sil girer

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: