Icerige atla
Extraloob

Performans sorunu

· 8 Yanıt · 1.2K görüntüleme
B
brs2488 OP ⭐ 16y
#1
Merhaba 4.00 gb ramim var herkez 2.00 Gb ye 8 tane client acabilirken ben 4 tane acabiliyorum Vista yükle önerileriniz varmi format atmayi düşünüyorum bide ama sadece vista cd si oldugundan yine vista atcam galba ne yapabilirim sorunu cözmek icin.
8 Yanıt
P
#2
ram iyi lakin ekran kartın nasıl ?? işlemcin ?? virüs felan varmı ? hard diskinmi dolu bunları da belirtirsen daha iyi yardımcı olabiliriz. hiç sorun olmadan 4gb ramle 20 char bile açabilirsin. muhakkak söylediğim sorunlardan biri engelliyordur seni
B
brs2488 OP ⭐ 16y
#3
Ekram kartim Ati 6500 pro 512mb İşlemcim Amd +6400 x2 normalde 2 gb di ram Ayni marka 2 gb daha ram aldim rmalerden oldugu sanmiyorum ama cok basimi yakiyor xp 1 gb ramle 4 tane oyun aca biliryolar .
B
brs2488 OP ⭐ 16y
#4
Bu arada virüs olcagini zannetmiyorum format atcam ama elimde xp cd si yok.
P
Poker Face ⭐ 19y
#5
Bak bir kere xp yükleme.Windows 7 64bit yükle inan aradaki farkı anlıcan
B
brs2488 OP ⭐ 16y
#6
Hmm sorun win 7 veya xp cd sini bulamk nerden bulabilirim 😄 orjinali dişinda
T
TuRKs41 ⭐ 18y
#7
windows 7 64 bit yükle yoksa ram 3gb olarak kullanırsın,win 7 dvdsini internetten indirebilirsin pm at link verebilirim 👍
B
brs2488 OP ⭐ 16y
#8
Pm atim aga bi kaç sorum daha olabilir 😄 pm den yazarim.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: