Arkadaşlar Pc Özelliklerim Bunlar ama Bilgisayarım 1 Sroda Bile Kasıyor Neden Olabilir ??
Yeni format atmama rağmen ...
1Gb DDR Ram
512 Mb Ati Radeon x1600/x1650 Serisi
Amd Sempron 1,58 GHZ İşlemci
Windows XP Kurulu.
Yardımlarınızı Bekliyorum.
PC Özellikleriyle İlgili - Respect Özellikle Sen Bak PLS !
· 13 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
13 Yanıt
harddiskin bozulmuştur
harddiskin bozulmuştur
harddiskim bozulsaydı kullanabilirmiydim ?
Igh İşlemci düşük biraz 😞 çift çekirdek 3 GHZ işlemci al keyfine bak bilgisayarına Bakıp mutluluktan aglarsın 😁
Bende de 1.83 ghz işlemci var
1.5gb Ram yap 3 char aç 😉
1.5gb Ram yap 3 char aç 😉
M
Misproject
⭐ 19y
Bende de 1.83 ghz işlemci var
1.5gb Ram yap 3 char aç ;)
+1
İşlemcin AMD Oyun için en güzel işlemci
Ekran kartın Ati ki bana göre en iyi ekran kartı 512 mb olması süper..
Yani bırak 1 silkroad'ı 3-4 tane Silkroad'ı Çatır çatır açması gerekir..
Olabilcek durumlar : Fanlarında sorun varsa tam calısmıyorsa Bilgisayarın ısınır dolayısıyla Yavaşlar..Bu da silkroad a yansır verim alamazsın..
Veya Ciddi virüs yemiş olabilirsin.. bu sistem ile 1 silkroad da bile zorlanıyorsa bence hemen format atıp yeni bir xp kurmalısın 😉
Ekran kartın Ati ki bana göre en iyi ekran kartı 512 mb olması süper..
Yani bırak 1 silkroad'ı 3-4 tane Silkroad'ı Çatır çatır açması gerekir..
Olabilcek durumlar : Fanlarında sorun varsa tam calısmıyorsa Bilgisayarın ısınır dolayısıyla Yavaşlar..Bu da silkroad a yansır verim alamazsın..
Veya Ciddi virüs yemiş olabilirsin.. bu sistem ile 1 silkroad da bile zorlanıyorsa bence hemen format atıp yeni bir xp kurmalısın 😉
harddiskin bozulmuştur
phuauhuau 😁 😁 😁 😁
harddiskin bozulmuştur
phuauhuau 😁 😁 😁 😁
Gülme Uğur Arkadaş aramızda yavaş yavaş öğrenir hepimiz direk Bilerek doğmadık 😄
Sorun Pcnin Özelliklerinden Degilde Ya Bir Virüs YAda Performans Ayarları İle İlgilidir Bir Bilgisayarcıya Götürtüp Format Attırmanı Tavsiye Ederim İnce Ayarını Falan Unutuyor Olabilirsin 😄
Tamamen işlemcinden dolayı sağlam bir işlemciyle 3 charı görebilirsin low ayarlarda ekran kartı pek iç açıcı değil çünkü
Hmm... İyi bir işlemci markasını ve fiyatını söyleyebilirmisiniz ?
Anakart modelini yazarsan yardımcı olabilirim
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap