Bügün cam'ı yeniden kurup denemeye çalıştım ama görüntüde hiç bi şey yok bi gram bile gözükmüyorum yani bunu nasıl düzeltebilirim sorunumun cevabını bilenler yazabilir mi? 😁
Webcam'ın kurulumunu kaldır ve başka bir WCam bularak onu kur ve çalıştır . Sorun ayarlarda olabilir . Bilgisayardan kaldırıp yeniden kurmanı öneririm .