Icerige atla
Extraloob

PC bakın

· 5 Yanıt · 1.2K görüntüleme
5 Yanıt
S
SymbioN ⭐ 19y
#2
Sanırsam kaybetsen ekran kartından kaybedersin. Böyle marka almak yerine toplama pc almanı öneririm.
A
angela ⭐ 19y
#3
bence güzel ama daha ayrıntılı bilgilerde lazım mesela ramin frekansı hdd rpm si falan filan
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#4
Bu pc nin miyadı dolmuş dolacak 😁 antika niyetine alırsan iş görür 😜

Şaka şaka 😈

Bence alma bütçeni tam olarak belirle o bütçe üzerinden bir toplama pc oluşturalım... 👍
P
Poker Face OP ⭐ 19y
#5
ok ama benim eski pc de çok güzel zamanında çok para verdim 1gb ama 3 char 4 char açtım bu pcde
özelliklerini gösterim dicem ama nerden bilmiyorum.Ekran kartım çok kötü ekran kartı tavsiye edebilirmisin.güzel oyunları açbilen vede bütçeye uygun.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: