Sroking ile oyuna girdim . Kendi kendine bi ptye girdi . Ptden Çıkmak istedim p ye basdım dismiss tuşu kapalı gözüküyor lüütfen yardım.
Partiden Çıkamıyorum Yardım . !
· 5 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
Basit bir bug oluşmutur.
Oyundan çıkıp girdiğinde çözülür. 😜
Oyundan çıkıp girdiğinde çözülür. 😜
M
Misproject
⭐ 19y
Basit bir bug oluşmutur.
Oyundan çıkıp girdiğinde çözülür. :P
👍
S
silkroadlife
⭐ 17y
Basit bir bug oluşmutur.
Oyundan çıkıp girdiğinde çözülür. 😄
heralde çözülcek oyundan çıkınca pt filan kalmıyoki :D:D:D
Oyundan çıkıp girdiğinde çözülür. 😄
heralde çözülcek oyundan çıkınca pt filan kalmıyoki :D:D:D
oyundan cıkıp girmek basit bişey fakat premium olmayınca bide bana sorun ^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap