Icerige atla
Extraloob

Partiden Çıkamıyorum Yardım . !

· 5 Yanıt · 1.4K görüntüleme
J
JuNioRKinG OP ⭐ 19y
#1
Sroking ile oyuna girdim . Kendi kendine bi ptye girdi . Ptden Çıkmak istedim p ye basdım dismiss tuşu kapalı gözüküyor lüütfen yardım.
5 Yanıt
Z
zeki_ce ⭐ 18y
#2
Basit bir bug oluşmutur.
Oyundan çıkıp girdiğinde çözülür. 😜
M
Misproject ⭐ 19y
#3
Basit bir bug oluşmutur.
Oyundan çıkıp girdiğinde çözülür. :P

👍
S
#4
Basit bir bug oluşmutur.
Oyundan çıkıp girdiğinde çözülür. 😄

heralde çözülcek oyundan çıkınca pt filan kalmıyoki :D:D:D
J
JuNioRKinG OP ⭐ 19y
#5
oyundan cıkıp girmek basit bişey fakat premium olmayınca bide bana sorun ^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: