Icerige atla
Extraloob

Paintten Ufak Bir İmza

· 7 Replies · 1.4K views
M
Mirage OP ⭐ 19y
#1
Evet arkadaşlar daha Photoshop bulamadığım için paintten ufak bir tane yaptım.Yeni nick için 😄

Tamamen kendim yaptım 😆 İnternetten bir resmi aldım.Şunu kesip buraya yapıştırdım derken bitti 😄
Ps:Kurcalaya kurcalaya normal imza boyuna getirdim.Türk iradesi 😈
- Resim Silinmiş.
7 Replies
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#2
İmza için biraz büyük değil mi? 😆
M
Mirage OP ⭐ 19y
#3
Anca böyle oluyor paintten 😄
M
Mirage OP ⭐ 19y
#5
Kotanın parasını sen verceksen indireyim 😜
B
BurdurLee ⭐ 18y
#6
😄 yinede güzel çalışma olmuş
_
#7
Güzel olmuş sade ama paintten yaptıgın için çok bile 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: