Icerige atla
Extraloob

Özür Dilerim

· 15 Yanıt · 1.3K görüntüleme
S
SonSAHNE OP ⭐ 19y
#1
Merhaba Değerli extraloob.com üyeleri. Tatil nedeniyle sizinle ilgilenemedim bu yüzden sizden özür diliyorum ve beni aratmamaya çalışan arkadaşlarıma teşekkürü borç biliyorum. Hepsine teşekkür ederim ve bir kaç gün içinde sizlere tekrar kavuşacağım.. Saygılarımla S0NS4HN3
15 Yanıt
B
#2
özrün kabul eidlmedi bizi çok aksattın Twisted Evil Twisted Evil şaka şka h.g santam
S
SonSAHNE OP ⭐ 19y
#3

özrün kabul eidlmedi bizi çok aksattın Twisted Evil Twisted Evil şaka şka h.g santam



eyw. hacım saolasın Twisted Evil
T
TaZMaNiA_ ⭐ 18y
#4
hadi ordan git gez toz şimdide af dile artizzzz Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
_
_CaPtaiN_ ⭐ 18y
#5
Hacım ne msn e giriyosun nede başka birşey dedim birşey mi oldu özlettirdin kendi valla neyse hoşgeldin extrabeer extrabeer
Game Designer
#6
allam allam ya bende diom nerde bu Very Happy h.g mucX

ne kadar hainsin insan bi msn e girer
Mad Very Happy
yes.
Game Designer
#7
bu arada Rapperim hani bi ara Oni Blade Olarak bi oyun koymustum sen hep bu bolumdesin o topii bulamıorm Mad indircem oyunu bi türlü bulamadım Neutral aldıım yer ban yemis citiz Very Happy
yes.
_
_CaPtaiN_ ⭐ 18y
#8

bu arada Rapperim hani bi ara Oni Blade Olarak bi oyun koymustum sen hep bu bolumdesin o topii bulamıorm Mad indircem oyunu bi türlü bulamadım Neutral aldıım yer ban yemis citiz Very Happy

Konu arşivinden aratarak bulabilirdin ama ben buldum: Very Happy
Burdan...
Game Designer
#9


bu arada Rapperim hani bi ara Oni Blade Olarak bi oyun koymustum sen hep bu bolumdesin o topii bulamıorm Mad indircem oyunu bi türlü bulamadım Neutral aldıım yer ban yemis citiz Very Happy

Konu arşivinden aratarak bulabilirdin ama ben buldum: Very Happy
Burdan...


saol aklıma gelmedi valla Very Happy
yes.
_
_CaPtaiN_ ⭐ 18y
#10
nP extraokk

Butonları çalanı oyarım!!
Mr. Green Twisted Evil
Game Designer
#11

nP extraokk

Butonları çalanı oyarım!!
Mr. Green Twisted Evil


hepsini kendi ellerimle hazırladım canım çıktı Very Happy
yes.
S
SonSAHNE OP ⭐ 19y
#12
Ve geldim Twisted Evil


hadi ordan git gez toz şimdide af dile artizzzz Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Senin gezdiğin günleride hatırlıyoruz lol Twisted Evil

Benim gittiğim cafe de yasak programları vardı. yasak kelime varsa başka bi siteye yönlendiriyodu Razz yoksa girecektim..



Hacım ne msn e giriyosun nede başka birşey dedim birşey mi oldu özlettirdin kendi valla neyse hoşgeldin extrabeer extrabeer

allam allam ya bende diom nerde bu Very Happy h.g mucX

ne kadar hainsin insan bi msn e girer
Mad Very Happy


Sizlerde Sağolun Hoşbulduk Twisted Evil
T
TaZMaNiA_ ⭐ 18y
#13

Ve geldim Twisted Evil


welcome to hell yarın gelirsiniz Wink Wink Wink
S
SonSAHNE OP ⭐ 19y
#14


Ve geldim Twisted Evil


welcome to hell yarın gelirsiniz Wink Wink Wink


valla orası mechul Very Happy okul başlıyo olm okuldan size gelirim anca...
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#15
böyle bir özüre hiç gerek yoktu be güzelim gene de çok teşekkürler extraokk

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: