Icerige atla
Extraloob

Oyunu Yüklerken .exe sorunla karşılaştı hatası alıyorum!

· 5 Replies · 1.7K views
F
F34RL3SS OP ⭐ 19y
#1
- Resim Silinmiş.
Bu hatanın sebebi nedir arkadaşlar?
Çözümünü bilen varmı ?
5 Replies
F
F34RL3SS OP ⭐ 19y
#2
start a basınca böyle bi hata alıyorum.
V
volkanka ⭐ 17y
#3
Modeminize reset atmayı dener misiniz?
F
F34RL3SS OP ⭐ 19y
#4
teşekkür ederim volkan.ka sorunum düzeldi.
Çok teşekkürler.
keşke +rep olsaydı ^^
V
volkanka ⭐ 17y
#5
Kolay gelsin,sevgilerle 😉

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: