- Resim Silinmiş.
Bu hatanın sebebi nedir arkadaşlar?
Çözümünü bilen varmı ?
Oyunu Yüklerken .exe sorunla karşılaştı hatası alıyorum!
· 5 Replies · 1.7K views 0 reading
5 Replies
start a basınca böyle bi hata alıyorum.
Modeminize reset atmayı dener misiniz?
teşekkür ederim volkan.ka sorunum düzeldi.
Çok teşekkürler.
keşke +rep olsaydı ^^
Çok teşekkürler.
keşke +rep olsaydı ^^
Kolay gelsin,sevgilerle 😉
Log in to write a reply.
Log In