beyler oyuna girmem en az 1 saatimi alıyo giriyorum 15 dakika sonra oyundan atıp soru işaretli dolu hatayı veriyor 5 kere girdim max 20 dakika sonra tekrar girmeye çalışıorm nedendir bu aynı bilgisayarda 1 sene önce hiç bu hata vermiyordu...
Oyundan Atıyor
· 4 Yanıt · 918 görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
bendede oyuyodu bende oyuna girince 5 s sonra atıyodu ama 1 gün böle yaptı sonra geçti ama sen yinede ekran kartını internetten günceller geçer extraokk extraokk extraokk
nodc flan kullanıosan belki eskisini indirmişsindir bn eskisini indirmişim onunla kullandım senin dediğin hatayı almıştım Very Happy 3 kere oyuna tek atıp girmiştim bide şansıma 3 ündede ???? hatasını aldım xD
hey Toxic Bende Olan Radeon 9700ü destekleyen ATI Catalsyt Indiyorum işime yarar mı?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap