Arkadaşlar Kafayı Yicem Oyuna ıd pw yazıyor giriyor start yeri açılıyor ama adamlar gözükmüyor kaçdefa denedim hiç birinde gözükmüyor sorun ne olabilir?
Oyun'a giriyor adam gözükmüyoR:S
· 4 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
Enteri basılı tutarsan girse bile charlar görünmez.
Aralıklı basman lazım.Mesela 4-5 saniyede bir.
Forumda ara oto giriş programları mevcut.
Aralıklı basman lazım.Mesela 4-5 saniyede bir.
Forumda ara oto giriş programları mevcut.
Sağolasın Kardeş. Şu "Ara Oto Giriş Programları" 'nın linkini verirmisin
aynısı bende de oldu allah bu sronun belasını versın ya:S delete oldu dıye dusunuordum konuyu gormeden once:S
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap