Icerige atla
Extraloob

Oyun'a giriyor adam gözükmüyoR:S

· 4 Yanıt · 1.5K görüntüleme
I
IINeoII OP ⭐ 18y
#1
Arkadaşlar Kafayı Yicem Oyuna ıd pw yazıyor giriyor start yeri açılıyor ama adamlar gözükmüyor kaçdefa denedim hiç birinde gözükmüyor sorun ne olabilir?
4 Yanıt
Z
zeki_ce ⭐ 18y
#2
Enteri basılı tutarsan girse bile charlar görünmez.
Aralıklı basman lazım.Mesela 4-5 saniyede bir.
Forumda ara oto giriş programları mevcut.
I
IINeoII OP ⭐ 18y
#3
Sağolasın Kardeş. Şu "Ara Oto Giriş Programları" 'nın linkini verirmisin
C
Chaos61 ⭐ 17y
#4
aynısı bende de oldu allah bu sronun belasını versın ya:S delete oldu dıye dusunuordum konuyu gormeden once:S

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: