Ardaşlar ben oyuna giremiyorum siz girebiliyonuzmu?
Oyuna gire bilyormusunuz_?????????????*
· 3 Replies · 956 views 0 reading
3 Replies
bende giremiyorum client hatası veriyo ... sende nası aynı hatamı ?
ewt aynı hatayı veriyor bende sabahtan beri çözemedim Evil or Very Mad onu yüzünden oyunu sildim
Log in to write a reply.
Log In