Icerige atla
Extraloob

Oyun Hakkında

· 7 Replies · 921 views
_
_ANIL_ OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar Sizde de Oyunda Sorun Var Mı? TAm TG Kesicektim Dc Yedim Sonra Girdim Tekrar Dc Yedim Ve Oyun Cok Donuyo %90 Exp Vardı %77 EXpm Kaldı Felaket Lag VAr Bu TTnetten Mi Kaynaklanıyo???
7 Replies
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#2
Biraz Lag var Birazda Durmadan Dc verıo Evil or Very Mad Herkeste böle.Ama Sankı Biraz Gitti Gibi+ Twisted Evil
H
HAKAN0 ⭐ 19y
#3
evet azaldı her an dc yerim die oynamıyom sinir oluyorum bilgisayarı kırmaya yelteniyorum o yüzden biraz internette takılıyorum
_
_ANIL_ OP ⭐ 19y
#4
Bende Maç Ediyorum extraokk Düzelince Söylerseniz SEvinirim...
H
HAKAN0 ⭐ 19y
#5
oyuna girdim 2 dk sonra attı şimdi server list bomboş ne oluyosa sinir oldum dövecem joymax'ı
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#6
Sad Sad Sad
H
HAKAN0 ⭐ 19y
#7
serverlar geri gelmiş bakalım girecek mi oyuna

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: