Arkadaşlar Sizde de Oyunda Sorun Var Mı? TAm TG Kesicektim Dc Yedim Sonra Girdim Tekrar Dc Yedim Ve Oyun Cok Donuyo %90 Exp Vardı %77 EXpm Kaldı Felaket Lag VAr Bu TTnetten Mi Kaynaklanıyo???
Oyun Hakkında
· 7 Replies · 921 views 0 reading
7 Replies
Biraz Lag var Birazda Durmadan Dc verıo Evil or Very Mad Herkeste böle.Ama Sankı Biraz Gitti Gibi+ Twisted Evil
evet azaldı her an dc yerim die oynamıyom sinir oluyorum bilgisayarı kırmaya yelteniyorum o yüzden biraz internette takılıyorum
Bende Maç Ediyorum extraokk Düzelince Söylerseniz SEvinirim...
oyuna girdim 2 dk sonra attı şimdi server list bomboş ne oluyosa sinir oldum dövecem joymax'ı
_
_HaNNiBaL_
⭐ 19y
Sad Sad Sad
serverlar geri gelmiş bakalım girecek mi oyuna
Log in to write a reply.
Log In