Efsane oTToMaN_TuRK seviyorum..!
[oTToMaN_TuRK]
· 74 Yanıt · 13K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 4
Yanıtlar
oyuna tekrar başladım gencler rahat olun :))
ßende katıldım nick KinqTheLast_
ßende katıldım nick KinqTheLast_
👍 🍺
Buradan Tum oTToMaN_TuRK ailesine selamlarrrrr (:
_BEYZADE_ 😜
_BEYZADE_ 😜
biri cevap verirse sevinirim şuan serverda BlackLegenD tanınıyormu ilk charım tek charımdı hala ole kalbimde çaldılar ama 😊
ever duruyor 95+ sanırım
Buradan Tum oTToMaN_TuRK ailesine selamlarrrrr (:
_BEYZADE_ :P
🍺
cool2:
K
kemal12345
⭐ 15y
slm kardeş
K
kemal12345
⭐ 15y
kardeş takas yapıyonu 83lwl warıyor
K
kemal12345
⭐ 15y
slm kardeş
K
kemal12345
⭐ 15y
slm
O
oTToMaNTuRK
⭐ 15y
ne takası acep :S
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap