Rica ederim , burda olmamızın sebebi sizsiniz Idea
Otomatik Giriş Programı(İmage Code Yazıyor)
· 144 Yanıt · 22K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 8
Yanıtlar
tsk paylasim icin
off bunu kur tatile git super bisey Twisted Evil süpersin Lee
tsk paylasim icin
Bu arada programı bana sunan arkadaşımız bu kişidir
teşekkürü ona ediniz ben sadece aracıyım.
sana sunan arkdaşa tşk ederiz sende yayıladığın için tşk ederiz Wink Wink
bayagidir var program denememistim saoLasin
E
enver_59_59
⭐ 19y
bunu silkroad klasorunun içersine filan atma armı yokssa direk cıkarıyormuyuz
!!!!!!!!!!!! detective
!!!!!!!!!!!! detective
Kusura bakmayın ama herkez yalvarmış bir kişide çıkıp açıklama yapmamış neyse bari ben bildiğim kadarını yapayım.
Dün gece bakma fırsatı buldum programa.
Program güzel kendisi otomatik buluyor birden fazla çar id si girip başlatabiliyorsunuz.
Kullanıcı adı almakda çok basit kendi mailinizi ve bir kullanıcı adı seçip kayıt oluyorsunuz.
Program kendini otomatik update etme özelliği de var.
Buraya kadar güzel bundan sonrası kötü haber.
Bu program 2usd ve 5 usd olmak üzere ücretlendirilmiş. Eğer ciddi anlamda isteyen varsa bu programı satan kişi ile irtibata geçer kesin bilgi öğreniriz.
Son olarak da yeni birşeyler daha yapacaklarmış benim anladığım kadarı ile server değişeceklermiş felan o nedenlede şu anki server kapalı. geçmiş olsun. Kullanılamaz yani Very Happy
Dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım. Eğer sorusu olan varsa buraya yazsın bildiğim kadırını anlatmaya çalışırım. saygılar...
Dün gece bakma fırsatı buldum programa.
Program güzel kendisi otomatik buluyor birden fazla çar id si girip başlatabiliyorsunuz.
Kullanıcı adı almakda çok basit kendi mailinizi ve bir kullanıcı adı seçip kayıt oluyorsunuz.
Program kendini otomatik update etme özelliği de var.
Buraya kadar güzel bundan sonrası kötü haber.
Bu program 2usd ve 5 usd olmak üzere ücretlendirilmiş. Eğer ciddi anlamda isteyen varsa bu programı satan kişi ile irtibata geçer kesin bilgi öğreniriz.
Son olarak da yeni birşeyler daha yapacaklarmış benim anladığım kadarı ile server değişeceklermiş felan o nedenlede şu anki server kapalı. geçmiş olsun. Kullanılamaz yani Very Happy
Dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım. Eğer sorusu olan varsa buraya yazsın bildiğim kadırını anlatmaya çalışırım. saygılar...
B
baykarizma
⭐ 19y
hele şükür kardeşim yaaa kim bilir kaç tane topic e yazdım yeni wersionu çıkdımı silkmind ın die saol elazigle extraokk
X
XxkralerolxX
⭐ 19y
Eline saglık çok güzel bi paylaşım kardeşim extraokk
accaunt almak için viewtopic.php?f=53&t=24766 bu link e bakınız resimli anlatım mevcut
Arkadaşlar,
programı kullanabilmemiz için ücretini ödemeli ve bir acc almalısınız öncelikle
şuan kullanamazsınız serverlar kapalı oldugu icin
ben size programin acildigi zaman deytayi bilgiyi verecegim zaten.
programı kullanabilmemiz için ücretini ödemeli ve bir acc almalısınız öncelikle
şuan kullanamazsınız serverlar kapalı oldugu icin
ben size programin acildigi zaman deytayi bilgiyi verecegim zaten.
program temiz..
Dosya Reloggeros.exe alýndýðý zaman 2007.10.28 00:28:29 (CET)
Þimdiki Durumu: Yükleniyor ... sýrada bekleniyor taranýyor tamamlandý BULUNAMADI DURDU
Sonuç: 0/32 (0%)
AhnLab-V3 2007.10.27.0 2007.10.26 -
AntiVir 7.6.0.30 2007.10.26 -
Authentium 4.93.8 2007.10.26 -
Avast 4.7.1074.0 2007.10.27 -
AVG 7.5.0.503 2007.10.27 -
BitDefender 7.2 2007.10.28 -
CAT-QuickHeal 9.00 2007.10.26 -
ClamAV 0.91.2 2007.10.27 -
DrWeb 4.44.0.09170 2007.10.27 -
eSafe 7.0.15.0 2007.10.22 -
eTrust-Vet 31.2.5244 2007.10.26 -
Ewido 4.0 2007.10.27 -
FileAdvisor 1 2007.10.28 -
Fortinet 3.11.0.0 2007.10.19 -
F-Prot 4.3.2.48 2007.10.26 -
F-Secure 6.70.13030.0 2007.10.27 -
Ikarus T3.1.1.12 2007.10.27 -
Kaspersky 7.0.0.125 2007.10.28 -
McAfee 5150 2007.10.26 -
Microsoft 1.2908 2007.10.27 -
NOD32v2 2620 2007.10.27 -
Norman 5.80.02 2007.10.26 -
Panda 9.0.0.4 2007.10.27 -
Prevx1 V2 2007.10.28 -
Rising 19.46.51.00 2007.10.27 -
Sophos 4.23.0 2007.10.27 -
Sunbelt 2.2.907.0 2007.10.27 -
Symantec 10 2007.10.28 -
TheHacker 6.2.9.110 2007.10.27 -
VBA32 3.12.2.4 2007.10.26 -
VirusBuster 4.3.26:9 2007.10.27 -
Webwasher-Gateway 6.6.1 2007.10.27 -
File size: 2334720 bytes
MD5: 58eec03b1ac80e5a0ac7ba15a00e94ce
SHA1: 2a490c6341c7c4faedc2bfabb35959d7e4984e38
Dosya Reloggeros.exe alýndýðý zaman 2007.10.28 00:28:29 (CET)
Þimdiki Durumu: Yükleniyor ... sýrada bekleniyor taranýyor tamamlandý BULUNAMADI DURDU
Sonuç: 0/32 (0%)
AhnLab-V3 2007.10.27.0 2007.10.26 -
AntiVir 7.6.0.30 2007.10.26 -
Authentium 4.93.8 2007.10.26 -
Avast 4.7.1074.0 2007.10.27 -
AVG 7.5.0.503 2007.10.27 -
BitDefender 7.2 2007.10.28 -
CAT-QuickHeal 9.00 2007.10.26 -
ClamAV 0.91.2 2007.10.27 -
DrWeb 4.44.0.09170 2007.10.27 -
eSafe 7.0.15.0 2007.10.22 -
eTrust-Vet 31.2.5244 2007.10.26 -
Ewido 4.0 2007.10.27 -
FileAdvisor 1 2007.10.28 -
Fortinet 3.11.0.0 2007.10.19 -
F-Prot 4.3.2.48 2007.10.26 -
F-Secure 6.70.13030.0 2007.10.27 -
Ikarus T3.1.1.12 2007.10.27 -
Kaspersky 7.0.0.125 2007.10.28 -
McAfee 5150 2007.10.26 -
Microsoft 1.2908 2007.10.27 -
NOD32v2 2620 2007.10.27 -
Norman 5.80.02 2007.10.26 -
Panda 9.0.0.4 2007.10.27 -
Prevx1 V2 2007.10.28 -
Rising 19.46.51.00 2007.10.27 -
Sophos 4.23.0 2007.10.27 -
Sunbelt 2.2.907.0 2007.10.27 -
Symantec 10 2007.10.28 -
TheHacker 6.2.9.110 2007.10.27 -
VBA32 3.12.2.4 2007.10.26 -
VirusBuster 4.3.26:9 2007.10.27 -
Webwasher-Gateway 6.6.1 2007.10.27 -
File size: 2334720 bytes
MD5: 58eec03b1ac80e5a0ac7ba15a00e94ce
SHA1: 2a490c6341c7c4faedc2bfabb35959d7e4984e38
lee verdiğinde virüslü dosya vermez zaten temizdi en baştan beri yazmıştık
lee verdiğinde virüslü dosya vermez zaten temizdi en baştan beri yazmıştık
he bende zaten size kıllık olsun diye tarattım arkadaşım Exclamation Evil or Very Mad alla allah her konuya giren soracağına bakar buraya olur biter işte
J
Jason Walker
⭐ 19y
Serverlar Tekrar Açıldı !!
serverlar açıldıda ben giremıyom acc süresı yok Sad
süreli acc varsa sizde vere bilirmisiniz Very Happy
buyur bu link e bak resimli acc alımı
viewtopic.php?f=53&t=24766
viewtopic.php?f=53&t=24766
acc aldımda 0 days yazıyo o yüzden kulanamıyom days olan acc varmı Question
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap