arkadaşlar 10 senedir oynamadığım sroya tekrar başlayasım geldi . orjinal sroda çalışan ve yasal olan bir bot sistemi varmı ? metin2 ye gelmiş bot gibi birşey oyunun içinde bunda varmı ? üçretsizi varsa da olur paralı da olabilir . program falan ne olursa biliyorsunuz ki el ile 30 a kadar kasmak zevkli 😊
orjinal sro da bot varmı?
· 16 Yanıt · 20K görüntüleme 0 okuyor
16 Yanıt
Sbot ve Mbot çalışmıyor daha doğrusu Sbot çalışıyor ama %95 ihtimalle kullandığın taktirde ban yersin ,kullanmayanlar bile bot kullanma sebebiyle ban yiyor gerisini sen düşün.Oyunun kendi sisteminde vip buffları var ,sanırım gold ve vip olduğun zaman auto kill ve auto hunt özelliği açılıyor bunu kullanabiliyorsun ayrıca vip de olduğun için ban yemiyorsun yani.

vip de olursam ve s-bot kullanırsam ban yemem diyorsun yani doğru mu ? botdan ban yememek için aylık ne kadar silk almam gerekiyor ?
RanstaMonsta
⭐ 10y
Aelous serverinde tek çarla sbot kullanabiliyorsun. 2. çar için botu açman için vip olman gerekiyor.

Aelous serverinde tek çarla sbot kullanabiliyorsun. 2. çar için botu açman için vip olman gerekiyor.
ban yemem değil mi o serverde ? biraz mantıksız geldi de o serverde ban yok diğerlerinde var falan 😄
RanstaMonsta
⭐ 10y
Yiyeceğinizi sanmıyorum 3500/3500 server herkes bot kullanıyor zaten bi girip bakın oynayanlara sorun garanti olsun.

Aelous serverine girebilmen için 20 dk beklemen gerekiyor diyor yuh 😄
RanstaMonsta
⭐ 10y
Aynen server full 😄

Aynen server full :D
rev6 error soft calısmıyor nereden bakıcaz

oha oyuna girdim de bu kadarda p2w olmaz ya abuk subuk itemler gelmiş silkle alınan. anladığım kadarıyla oyunun geldiği durum şu : bana sadık max lvl olan 3 4 bin sabit oyuncum ayda 100 tl bıraksın en azından ( ki vip sistemini koymasındaki amaç o ) bana yeter hale gelmiş. yazık olmuş efsane oyuna . gider world of warcraft oynarım daha iyi ki tekrardan wowa başlamaya karar verdim . kolay gelsin arkadaşlar , cevap falan verdiğiniz için de teşekkür ederim.
oha oyuna girdim de bu kadarda p2w olmaz ya abuk subuk itemler gelmiş silkle alınan. anladığım kadarıyla oyunun geldiği durum şu : bana sadık max lvl olan 3 4 bin sabit oyuncum ayda 100 tl bıraksın en azından ( ki vip sistemini koymasındaki amaç o ) bana yeter hale gelmiş. yazık olmuş efsane oyuna . gider world of warcraft oynarım daha iyi ki tekrardan wowa başlamaya karar verdim . kolay gelsin arkadaşlar , cevap falan verdiğiniz için de teşekkür ederim.
Güzel bi private önerebilirim sana
Güzel bi private önerebilirim sana
bana önerir misin 😄

bana önerir misin :D
Özelden yazıyorum sonra sıkıntı oluyo burda 👴
Özelden yazıyorum sonra sıkıntı oluyo burda 👴
Aslında sen ismini vermesen bile forumda takılan kişi ismini kolayca tahmin edebilir. 😄

Aslında sen ismini vermesen bile forumda takılan kişi ismini kolayca tahmin edebilir. :D
Ehueheueu isabetli oldu 😄 geçen mesaj attım zaten GM ye sizin reklaminizi sizden çok yapıyorum diye 😄
RanstaMonsta
⭐ 10y

Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap