Arkadaşlar ben ????? işareti hatasını alıyorum orjinal client gerekiyormuş rapid link varmı veya upload edermisiniz çokk acil.
Orjinal Cilient
· 4 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
L
LorD_LeGoLaS
⭐ 19y
buyur.http://rapidshare.com/files/67813481/sro_client.rar.html 1.131 client
_
_EvilAngel_
⭐ 19y
Sağol kardeş.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap