Icerige atla
Extraloob

online bakın

· 14 Yanıt · 1.2K görüntüleme
G
Granad4 OP ⭐ 19y
#1
online olmama ragmen neden offline gözüküyorum
14 Yanıt
H
HellBoys ⭐ 19y
#2
log off yap sora tekrar gir orda sadece otomatik gir seçeneğini seç ordan değilse kullanıcı kontrol panelinden gerekli ayarlamaları yapmalısın
N
Nebula ⭐ 19y
#3
Aynı sorun bende de var Log Off dan sonra aynını yapıyorum ama halen Offline gözüküyorum.Bug var
.NET
.NET ⭐ 19y
#4
@Granad4
Bende online gözüküyorsun.
[F New]Solo Gitarist
N
Nebula ⭐ 19y
#5
Hem Granad4 hemde ben kendim bende hala offline gözükmekteyim..
T
TitusPullo ⭐ 19y
#6
1. Seçenek; viewtopic.php?f=321&t=69537
2. Seçenek; Birde kullandığın Webtarayıcısının çerezlerini ve ön belleğini temizle.
G
Granad4 OP ⭐ 19y
#7
1. Seçenek; viewtopic.php?f=321&t=69537
2. Seçenek; Birde kullandığın Webtarayıcısının çerezlerini ve ön belleğini temizle.

her 2 secenegi denedim sanırım olmadı
.NET
.NET ⭐ 19y
#8
Dediğim gibi bende online gözüküyorsun.
Bekle istersen resim koyayım. =>> - Resim Silinmiş. 🙄
[F New]Solo Gitarist
H
HellBoys ⭐ 19y
#9
ilginç
G
Granad4 OP ⭐ 19y
#10
usta bendede bu şekilde gözüküyor

- Resim Silinmiş.
G
Granad4 OP ⭐ 19y
#12
2 sinide denedim olmadı başka bişey var bug gibi
X
XER0 ⭐ 19y
#13
Dediğim gibi bende online gözüküyorsun.
Bekle istersen resim koyayım. =>> - Resim Silinmiş. 🙄


Çünkü sen moderatörsün, gizli olan üyeleri görebiliyorsun 😆
G
Granad4 OP ⭐ 19y
#14
bazen başlık açtıgımda ofline oldugumu gören cvp yazmıyor o nedenle biraz sıkıntı yapıyor

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: