online olmama ragmen neden offline gözüküyorum
online bakın
· 14 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
14 Yanıt
log off yap sora tekrar gir orda sadece otomatik gir seçeneğini seç ordan değilse kullanıcı kontrol panelinden gerekli ayarlamaları yapmalısın
Aynı sorun bende de var Log Off dan sonra aynını yapıyorum ama halen Offline gözüküyorum.Bug var
@Granad4
Bende online gözüküyorsun.
Bende online gözüküyorsun.
[F New]Solo Gitarist
Hem Granad4 hemde ben kendim bende hala offline gözükmekteyim..
T
TitusPullo
⭐ 19y
1. Seçenek; viewtopic.php?f=321&t=69537
2. Seçenek; Birde kullandığın Webtarayıcısının çerezlerini ve ön belleğini temizle.
2. Seçenek; Birde kullandığın Webtarayıcısının çerezlerini ve ön belleğini temizle.
1. Seçenek; viewtopic.php?f=321&t=69537
2. Seçenek; Birde kullandığın Webtarayıcısının çerezlerini ve ön belleğini temizle.
her 2 secenegi denedim sanırım olmadı
Dediğim gibi bende online gözüküyorsun.
Bekle istersen resim koyayım. =>> - Resim Silinmiş. 🙄
Bekle istersen resim koyayım. =>> - Resim Silinmiş. 🙄
[F New]Solo Gitarist
ilginç
usta bendede bu şekilde gözüküyor
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
2 sinide denedim olmadı başka bişey var bug gibi
Dediğim gibi bende online gözüküyorsun.
Bekle istersen resim koyayım. =>> - Resim Silinmiş. 🙄
Çünkü sen moderatörsün, gizli olan üyeleri görebiliyorsun 😆
bazen başlık açtıgımda ofline oldugumu gören cvp yazmıyor o nedenle biraz sıkıntı yapıyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap