arkadaşlar cep telefonu bölümü açılmış ama şimdi mesajlar birbirine karışacak... en azından.. çok tutulan telefonlardan başlayarak bir sınıflandırma yapılması hepsi için ayrı bir başlık olursa çok güzel alacak....
Nokia Siemens SonyEricsson DİĞER vs vs olabilir...ne dersiniz....?
öneri...cep tlf
· 4 Replies · 1.8K views 0 reading
4 Replies
bakalım admin ne diyecek bu güzel fikre
güzel fikir açalım bakalım önemli telefonları Wink
telefon deil aslında telefon markaları Confused
Log in to write a reply.
Log In