Icerige atla
Extraloob

Öneri.

· 8 Yanıt · 5.0K görüntüleme
S
shocktouch OP ⭐ 15y
#1
47 level nuker chin charım var 2 adet 110 wizard charım var nerede ne şekilde kasayım charı yardım / öneri bekliyorum.
8 Yanıt
H
Hayta35 ⭐ 16y
#2
47 level nuker chin charım var 2 adet 110 wizard charım var nerede ne şekilde kasayım charı yardım / öneri bekliyorum.

sonarlara koy 50 olana kadar 50 oluncada caveye gec bi tane charını 61-63 lere koy diğerini 62-64 slotuna koy ve kasmana devam et
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#3
git bi yerde 54 ol cavede nachalların çok olduğu odaya git cok deli kasarsın
Yaralı style
O
#4
45~50 YETİ
50~54 Shakram
54~60 Karra
60~66 Sniper
66~72 78-80 [Wing]
72~80 85~87 [Wing]
80~85 Jangan cave c11-15
85~90 Jangan cave b3
90~95 Alex 100-101~102
95~102 Alex 104-105
102~110 Alex 107-108-109-110

ps: Umarım yardımcı olmsuumdur =)
S
shocktouch OP ⭐ 15y
#5
ozzy iyi diyorsun gardaşımda söylediklerinin bazıları için dual slot yok. yetide falan tek başına slot bile yok. slot olsa gene sorun yok 108 warrior char karıyor charı yatmaz yani.
O
#6
ozzy iyi diyorsun gardaşımda söylediklerinin bazıları için dual slot yok. yetide falan tek başına slot bile yok. slot olsa gene sorun yok 108 warrior char karıyor charı yatmaz yani.


usta şöle diyim

sniperde ben dual slot yapmd winglerde yaptım karralarda dolu var dual shakram dada war olmadı dw cavede yapablrsn zaten jangan cave den sonra dual slot'a ihtiyacın kalmıyacak.
bluesman
bluesman ⭐ 17y
#7
dostum bana kalırsa hiç uğraşma 2 tane 110 varsa neden char kasma gereği duyar ki insan
K
KimYooShin ⭐ 15y
#8
yanında beni kas 110 a kdr nerelerde kasacağını söylerim 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: