Icerige atla
Extraloob

Ölmiceğinizi bilseniz?

· 31 Yanıt · 2.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
S
Seppuku ⭐ 18y
#21
bi de eğitime tam destek diyen yalancıları deşerdim :p

bende moral bozanları !
T
Tuxedoed ⭐ 18y
#22
banka soyardım , hoşuma gitmeyen siyasetcileri yaşatmazdım , bankadan soydugum paraları yanıma alıp bütün memleketi gezer ihtiyacı olanlara yardım ederdim , robin hood hesabı yaşar giderdim herhalde :D


aklımı okudun valla.Aynılarını yapardım.Bir de önüme gelen kıza çıkma teklifi ederdim xD
F
#23
Kötülük yapardım 😈 😁
T
Tuxedoed ⭐ 18y
#24
valla iyi-kötü ne varsa yapardım sanırım xD
R
rappichi_ ⭐ 19y
#25
adam öldürürdüüümm 😈 😈
H
#26
aklıma gelen herseyı yapardım vala xD
N
Nereus ⭐ 17y
#27
kötü olurdu 😞
S
#28
ölmiceğimi bilsem otobanda arabaların arasında dolanırdım .
B
Black Rain ⭐ 19y
#29
Ölmiceğimi bilsem üzülürdüm 😢 😜
P
Platiny ⭐ 17y
#30
150yle giden bi arabanin önüne atlarım
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#31
Herşeyi yapardım ^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: