bi de eğitime tam destek diyen yalancıları deşerdim :p
bende moral bozanları !
bi de eğitime tam destek diyen yalancıları deşerdim :p
banka soyardım , hoşuma gitmeyen siyasetcileri yaşatmazdım , bankadan soydugum paraları yanıma alıp bütün memleketi gezer ihtiyacı olanlara yardım ederdim , robin hood hesabı yaşar giderdim herhalde :D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap