Icerige atla
Extraloob

oldschool yazsin istiorum

· 8 Replies · 996 views
M
MakmeN OP ⭐ 19y
#1
ben oldschool a uyeyim ama nickimde guild yazsi war ben oldschool yazmsini istiorum acaba yetkili birisinin yapma sansi varmi
8 Replies
B
#2
ucp.php?i=167

burdan üye oldugun gruptan birisini seç Varsayılanı değiştir de ^^
A
Aleral ⭐ 18y
#3
Kullanıcı Kontorl Paneli' ndeki Kullanıcı Grupları bölmümünden istediğiniz grubu seçebilirsiniz 😊
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4
Gerekli aciklamalar yapilmis,yapamadigin vakit hallederim...
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#5
Gerekli aciklamalar yapilmis,yapamadigin vakit hallederim...

Oldschool'un Kullanıcı kontrol panelinden girilebilen bir fun club olduğunu bilmiyordum clubun kuralları vardı sonuçta ''Oldschool'' eski olmak gerekir sanıyordum.Bir düzenleme gereklimi?Yoksa K.K.K ' dan girilebilen bir club olarak kalacakmı?
B
#6
o saten oldschoolda ^^ sadece ismi o şekilde gözükmüyor.
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#7
Açıklama için saol Ercan bir anda Oldschool'a öyle istediğn şekilde girilip çıkılabilen bir grup sandım:).
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#8
done.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: