ben oldschool a uyeyim ama nickimde guild yazsi war ben oldschool yazmsini istiorum acaba yetkili birisinin yapma sansi varmi
oldschool yazsin istiorum
· 8 Replies · 996 views 0 reading
8 Replies
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Kullanıcı Kontorl Paneli' ndeki Kullanıcı Grupları bölmümünden istediğiniz grubu seçebilirsiniz 😊
Gerekli aciklamalar yapilmis,yapamadigin vakit hallederim...
Gerekli aciklamalar yapilmis,yapamadigin vakit hallederim...
Oldschool'un Kullanıcı kontrol panelinden girilebilen bir fun club olduğunu bilmiyordum clubun kuralları vardı sonuçta ''Oldschool'' eski olmak gerekir sanıyordum.Bir düzenleme gereklimi?Yoksa K.K.K ' dan girilebilen bir club olarak kalacakmı?
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
o saten oldschoolda ^^ sadece ismi o şekilde gözükmüyor.
Açıklama için saol Ercan bir anda Oldschool'a öyle istediğn şekilde girilip çıkılabilen bir grup sandım:).
done.
Log in to write a reply.
Log In