Üye oluş tarihim old school'a girmeme yetecek düzeyde ise old school'a giriş yapmak istiyorum ❤️
Old school
· 13 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
13 Yanıt
benimde öyle ama pmlerime cvp alamadım
Old School'a giriş isteklerinizi bu başlıkta belirtiniz. ➡️ viewtopic.php?f=21&t=21421&start=600
❓
- Resim Silinmiş.
işte burda ki şey çıkıyo cvp yazılmıyor yani
işte burda ki şey çıkıyo cvp yazılmıyor yani
Üye oluş tarihim old school'a girmeme yetecek düzeyde ise old school'a giriş yapmak istiyorum ❤️
welcome 😘 🍺
Üye oluş tarihim old school'a girmeme yetecek düzeyde ise old school'a giriş yapmak istiyorum ❤️
welcome 😘 🍺
ben ben 😢 😢 benimde tutuyor
T
TitusPullo
⭐ 19y
bir şey anlamadım ben old schoola girmek istiyorum tarih tutuyor
birisi artık bir cvp verir mi kafam karıştı ya 03 mayıs 2007 tutuyor işte
Teşekkürler ❤️
birisi artık bir cvp verir mi kafam karıştı ya 03 mayıs 2007 tutuyor işte
Old School a girmek için tarih tutması yetmiyor. Oraya girmek için aileden biri olduğunu kanıtlaman lazım.. 😉
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap