ehi(y)a
Okunduğu gibi yaz.^^
· 851 Yanıt · 55K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 13 / 43
Yanıtlar
_
_SweeTFace_
⭐ 17y
lol güzel bı bakış
_
_SweeTFace_
⭐ 17y
etkilemdim yani xD
hö ? 😄
Siv(u)itFeys (-) şeklinde yazıklarım çok az söylemek anlamında 😄 Şöyle düşünün siv dediniz u söylicek gibi yapıyosunuz tam söylerken i diyosunuz 😄
Siv(u)itFeys (-) şeklinde yazıklarım çok az söylemek anlamında 😄 Şöyle düşünün siv dediniz u söylicek gibi yapıyosunuz tam söylerken i diyosunuz 😄
Sivuuu it Feyzzz
kuzen 46
MuunLayf
bıro can 😄
AdanaLi*
gostking...buda sana ekstradan veriyim iyi oku ''Di ken mi batdı'' => The Can Me But The 😁
gostking 😄 benimki güzel olucak
Şizofren
friystal
gostking
DeyLayt
H
hallowkuta
⭐ 18y
ehya
halovkuta :?
kobe
W
Winterspring
⭐ 18y
Antraks
O
orcun54321
⭐ 18y
cevelike
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap