Icerige atla
Extraloob

Okula Neden Gidilir???

· 35 Yanıt · 3.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
J
Journalist ⭐ 19y
#21
B)Devamsızlık yapmamak için
H)Ögretmenleri sinir etmek için

😜
T
Tuxedoed ⭐ 18y
#22
arklarla sohbet etmek için bana en mantıklı bu geldi o yüzden buna verdim.Okula ilerde kendime iyi bir hayat sağlayabilmek için giderim...
S
SLeRockche ⭐ 18y
#23
Tabikide Ögretmenleri sinir etmek için 😁
D
Dwomalath ⭐ 18y
#24
Okula başka amaçla gidenler. Amele,hammal olmayı kendilerine benimsemişler galiba.Şahsen ben kendime yediremem Sırf düzgün bir işim olsun Diye az da olsa Çalışırım ;)


+360 ☕
Q
Quensis ⭐ 19y
#25
A)Arklarla Sohbet etmek için
C)Sınıf mevcuduna katkıda bulunmak için
J)Manita bulmak için


Tuttum bunları. 😁
R
Romeo. ⭐ 19y
#26
A)Arklarla Sohbet etmek için 26% [ 18 ] x
B)Devamsızlık yapmamak için 17% [ 12 ] x
I)Çıkışta kavga edebilmek için 7% [ 5 ] x
J)Manita bulmak için 16% [ 11 ] x
H
#27
iyi bir iş için.. Bu ülkede üniversite mezunları bile iş bulamaz iken, okula gitmemek ? çok aptalca olur..
M
mfsyzgt ⭐ 18y
#28
Anneler babalara akşamleyin ispiyonladıkları içn:(
B
bertan ⭐ 17y
#29
kızlar için başka ne için gidilir yaaa
S
Seppuku ⭐ 18y
#30
A)Arklarla Sohbet etmek için I)Çıkışta kavga edebilmek için J)Manita bulmak için H)Ögretmenleri sinir etmek için
X
XER0 ⭐ 19y
#31
D)Sıraların üstüne resim çizmek için 


Karalamayıda sayarsak, sıram karalayıp birşeyler çizmekten görünmez hale geldi 😆
M
manyucks ⭐ 18y
#32
B-G-H :d
D
Decoy ⭐ 18y
#33
Arkadaşlarla Makara İçin Bence
H
Heisenberg ⭐ 19y
#34
Sadece B
D
DMSTR ⭐ 18y
#35
F)Kantin bütçesine katkıda bulunmak için
G)Okulun geç kağıdı stoğunu bitirmek için
I)Çıkışta kavga edebilmek için
J)Manita bulmak için

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: