B)Devamsızlık yapmamak için
H)Ögretmenleri sinir etmek için😜
B)Devamsızlık yapmamak için
H)Ögretmenleri sinir etmek içinOkula başka amaçla gidenler. Amele,hammal olmayı kendilerine benimsemişler galiba.Şahsen ben kendime yediremem Sırf düzgün bir işim olsun Diye az da olsa Çalışırım ;)
D)Sıraların üstüne resim çizmek için Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap