Calısan KaZanır 😄
OKS'de 97 birinci
· 23 Replies · 2.1K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Bende kopya çekmiştim oks'de 😆
Ama 260 küsür puan almıştım kızı çalışkan sandım :P
kopya çektim dedinde aklıma bi olay geldibu gerçek.Ortak sınavlarda kopya çekildiği anlaşılır sınavdan sonra
Öğretmen - neden kopya çektin
Çocuk - sınavım kötüydü
Ö - ee sonra
Ç - yanımdakini çalışkan sandım
Ö - eeeee?
Ç - kitapçıklar değişik çıktı ehuehu 😄
Ö - dumur...dumur.... ((beklemediğim yerden söyledi çocukda pff))
M
MatthewMitchell
⭐ 19y
Bende kopya çekmiştim oks'de 😆
Ama 260 küsür puan almıştım kızı çalışkan sandım :P
kopya çektim dedinde aklıma bi olay geldibu gerçek.Ortak sınavlarda kopya çekildiği anlaşılır sınavdan sonra
Öğretmen - neden kopya çektin
Çocuk - sınavım kötüydü
Ö - ee sonra
Ç - yanımdakini çalışkan sandım
Ö - eeeee?
Ç - kitapçıklar değişik çıktı ehuehu 😄
Ö - dumur...dumur.... ((beklemediğim yerden söyledi çocukda pff))
😆 😆 😆 😆
Hello world
Log in to write a reply.
Log In