Icerige atla
Extraloob

OKS'de 97 birinci

· 23 Replies · 2.1K views · Page 2 / 2
Replies
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#21
Calısan KaZanır 😄
M
Macro OP ⭐ 19y
#22
Bende kopya çekmiştim oks'de 😆
Ama 260 küsür puan almıştım kızı çalışkan sandım :P


kopya çektim dedinde aklıma bi olay geldibu gerçek.Ortak sınavlarda kopya çekildiği anlaşılır sınavdan sonra

Öğretmen - neden kopya çektin
Çocuk - sınavım kötüydü
Ö - ee sonra
Ç - yanımdakini çalışkan sandım
Ö - eeeee?
Ç - kitapçıklar değişik çıktı ehuehu 😄
Ö - dumur...dumur.... ((beklemediğim yerden söyledi çocukda pff))
M
#23
Bende kopya çekmiştim oks'de 😆
Ama 260 küsür puan almıştım kızı çalışkan sandım :P


kopya çektim dedinde aklıma bi olay geldibu gerçek.Ortak sınavlarda kopya çekildiği anlaşılır sınavdan sonra

Öğretmen - neden kopya çektin
Çocuk - sınavım kötüydü
Ö - ee sonra
Ç - yanımdakini çalışkan sandım
Ö - eeeee?
Ç - kitapçıklar değişik çıktı ehuehu 😄
Ö - dumur...dumur.... ((beklemediğim yerden söyledi çocukda pff))



😆 😆 😆 😆
Hello world

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: