Okan Abi ben söyle bişi düsündüm tabi senin kafana yatarmı bilmiyorum?
Şöyle birşey yapsak sitede mesele baslık actık ya (Önizleme - Gönder - Kaydet - İptal) işte bunların altına ImageShack koyalım gözat butonu olsun ona tıklayalım resmi secelim sonra (host it)diyelim sonra o resmi otomatik olarak ImageShack sayfasınında upload etsin yani kolaylık olsun sitedekiler için sadece onlarda ordaki direnk link alıp bunların arasına yapıstırırlar 🙄
Okan Abi Bakarmısın?
· 9 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
9 Yanıt
yok be yavrum gereksiz 😉
oky abi sen bilirsin 😜
kolay resim uploadı için Batterst in programını kullanabilirsin ?!!!!!!!
viewtopic.php?f=207&t=42765
viewtopic.php?f=207&t=42765
bu fikir plan proje yarışmasında verilmişti aslında olabilir ama siteyi kasabilit yani biri upload ederken site kasılır yönlendirme fln
böyle iyi bencede.
böyle iyi bencede.
ImageShack bizi karalistesine alır ve tüm resimlerimiz kurbağa olur sonra da. 😜
4
4Ever2Gether
⭐ 19y
sonra hepimiz kurbağa deil ninja kaplumbağa olurus 😄
sonra hepimiz kurbağa deil ninja kaplumbağa olurus :D
zua koptum 😁
ImageShack bizi karalistesine alır ve tüm resimlerimiz kurbağa olur sonra da. :P
😁 😁 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap