Icerige atla
Extraloob

Okan Abi Bakarmısın?

· 9 Yanıt · 1.3K görüntüleme
S
Streetwise OP ⭐ 19y
#1
Okan Abi ben söyle bişi düsündüm tabi senin kafana yatarmı bilmiyorum?
Şöyle birşey yapsak sitede mesele baslık actık ya (Önizleme - Gönder - Kaydet - İptal) işte bunların altına ImageShack koyalım gözat butonu olsun ona tıklayalım resmi secelim sonra (host it)diyelim sonra o resmi otomatik olarak ImageShack sayfasınında upload etsin yani kolaylık olsun sitedekiler için sadece onlarda ordaki direnk link alıp bunların arasına yapıstırırlar 🙄
9 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
yok be yavrum gereksiz 😉
S
Streetwise OP ⭐ 19y
#3
oky abi sen bilirsin 😜
E
Espio ⭐ 19y
#4
kolay resim uploadı için Batterst in programını kullanabilirsin ?!!!!!!!
viewtopic.php?f=207&t=42765
Q
Quincey ⭐ 18y
#5
bu fikir plan proje yarışmasında verilmişti aslında olabilir ama siteyi kasabilit yani biri upload ederken site kasılır yönlendirme fln
böyle iyi bencede.
J
Jigsaw ⭐ 19y
#6
ImageShack bizi karalistesine alır ve tüm resimlerimiz kurbağa olur sonra da. 😜
4
#7
sonra hepimiz kurbağa deil ninja kaplumbağa olurus 😄
S
savatapo ⭐ 19y
#8
sonra hepimiz kurbağa deil ninja kaplumbağa olurus :D



zua koptum 😁
H
HeLL_SpY ⭐ 19y
#9
ImageShack bizi karalistesine alır ve tüm resimlerimiz kurbağa olur sonra da. :P

😁 😁 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: