Icerige atla
Extraloob

Öğrenci Evi 01 (ııyyyyy)

· 55 Yanıt · 3.9K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#21
Wala ögrencilik yıllarımı hatıladım hele bıra dolu bolap bizde yeşil tekel biraları vardı sabah kahvaltısını birayla yapardık ah ahh...
Bulaşıkda o küflenme mertebesine ulaşan tabak ve çanak ve nebatat dahil çöpe atardık yenısını alırdık 😄
Bi de hiç unutmam bulaşık yıkamak için king oynardık yenılen yenilen yıkasın dıye olmadı bir el olmadı bir eldaha derken sabah ederdik dik herkez bayılırdı bulaşıklar aynı kalır :D

ne macaraların varmış 🕵️ keşke o hatıraları kareleseydin... buraya koyardın bakardık 😁
M
Mr_BOB ⭐ 19y
#22
bu sene bı unı kazanıyımda seneye benım ewden alkolık gorseller koyarım xD
S
SoulDealeR ⭐ 17y
#23
Başlıkta hata var bence.
Öğrencilerin evi değil ahırı olması lazım :S
C
ChiqiLeta ⭐ 18y
#24
Böyle bir evde yaşamak güzel olurdu bence 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#25
tamam herşeyi anladımda buzdolabındaki ayakkabılar ne ayak 😁 😁


Evde 2 tane buzdolabın varsa ve biri döküntüyse mecburen onu başka işlerde kullanıyorsun 🍿
B
#26
bende kendimi pis bilirdim 😄
V
#27
bune be 😄
U
UnMatcheD ⭐ 18y
#28
O mutfak ne öyle çöplük resmen orada yapılan yemekler ne kadar sağlıklı olur orası şüpheli 😄
A
AnG3L_K_S ⭐ 18y
#29
rezalet:S
H
#30
yumurtalara bayıldım 21 tane sanki ordu besliyolar bu evde yaşamak istersen macera olurdu ya bide gazeteciler gelirdi öğrencilerin acı ama gerçek dramı yaşama tutunmaya çalışıyorlar ŞOK ŞOK ŞOK diye gazeteciler gelirkende belediye yi arıyo acil çöp kamyonu diye.Makara olurdu.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#31
Maşşallah ogrencı adamız abi sozu bunun ıcın olsa gerek ...
R
RiqueLme ⭐ 19y
#32
abi sen yanlıs baslık atmıssın abi bunlar alkolik ögrenciler bunlar defolu insanlar bizim evimiz böle deildi bulasık olmazdı etraf toplu olurdu yandaki kızlar gelirdi muhabbet ederdik 😄 nese fazla yazmiim 😄
R
RiqueLme ⭐ 19y
#33
abi sen yanlıs baslık atmıssın abi bunlar alkolik ögrenciler bunlar defolu insanlar bizim evimiz böle deildi bulasık olmazdı etraf toplu olurdu yandaki kızlar gelirdi muhabbet ederdik 😄
9
90Goal ⭐ 17y
#34
Süper...
M
minotauros ⭐ 19y
#35
çok tanıdık geliyo
resimlerin içinde bizim evde geçti ama neyse 😊
F
FruitFly ⭐ 18y
#36
Tam bie öğrenci evi aş evi mutfağı gibi 😜
orhanow
orhanow ⭐ 18y
#37
eyvahh evin haline bakın yaa 😄 vay halerine
I
invaders ⭐ 18y
#38
ev mülteci kampı gibi
B
Brooklyn ⭐ 18y
#39
SüperLer Yaa 😄 Yeni Nesil Çay Kaşığıda GüzeLdi 😄
P
#40
hahaha dolapta ayakkabı 1 kamyon Çöp 😄 bu öğrenciler baya pismiş 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: