Wala ögrencilik yıllarımı hatıladım hele bıra dolu bolap bizde yeşil tekel biraları vardı sabah kahvaltısını birayla yapardık ah ahh...
Bulaşıkda o küflenme mertebesine ulaşan tabak ve çanak ve nebatat dahil çöpe atardık yenısını alırdık 😄
Bi de hiç unutmam bulaşık yıkamak için king oynardık yenılen yenilen yıkasın dıye olmadı bir el olmadı bir eldaha derken sabah ederdik dik herkez bayılırdı bulaşıklar aynı kalır :D
ne macaraların varmış 🕵️ keşke o hatıraları kareleseydin... buraya koyardın bakardık 😁