SERE
Lütfen mesajlarımızı yazarken tüm harflerin büyük olmadığına dikkat edelim 😈 😁
SERE
SERE'ye yöneticilik ünvanı verilmesini tercih ederdim.
-Yöneticilik derken adminlik değil tabiki.
SERE'ye yöneticilik ünvanı verilmesini tercih ederdim.
-Yöneticilik derken adminlik değil tabiki.
haklısın bende onu düşündüm sanki ben ona d.mod yapmak istiyorum seni diye pm attım gibi hatırlıyorum 🤔
SERE'ye yöneticilik ünvanı verilmesini tercih ederdim.
-Yöneticilik derken adminlik değil tabiki.
haklısın bende onu düşündüm sanki ben ona d.mod yapmak istiyorum seni diye pm attım gibi hatırlıyorum 🤔
Oww bizim Ali baştan qaybetti desenize. :D
Oww bizim Ali baştan qaybetti desenize. :D
😢 :P
SERE
SERE bana güzel bi imza yap seni seciyim :P(saka dedim ama yaparsanda yok demem hani :D)
SERE
Spare
Log in to write a reply.
Log In