@Ronin
banla abi ayıp mayıp olmaz cidden.
O mu bu mu?
· 862 Replies · 61K views 0 reading · Page 4 / 43
Replies
YOrum yok Twisted Evil
Eflatunmu Platonmu?
Eflatunmu Platonmu?
ya bolmek istemezdim ama ne bu izdiham yahu hiç kimse duzgun olarak bir ustteki mesaja cevap verememiş :S ne bu şiddet bu celal anlayamadım Very Happy kaçmıyor konu bir yere kasarsınız postunuzu yavaştan yavaştan Very Happy acele işe şeytan karısır Very Happy
eflatun
nese çok kafa diktim Very Happy
hybrid mi pure int mi
eflatun
nese çok kafa diktim Very Happy
hybrid mi pure int mi
Shocked
Silkroad mı Gınayt mı ? headbang2ft9
hybırd hmm
Silkroad mı Gınayt mı ? headbang2ft9
hybırd hmm
Silkroad
Hybrid
Sagomu Cezamı?
Hybrid
Sagomu Cezamı?
ya bolmek istemezdim ama ne bu izdiham yahu hiç kimse duzgun olarak bir ustteki mesaja cevap verememiş :S ne bu şiddet bu celal anlayamadım Very Happy kaçmıyor konu bir yere kasarsınız postunuzu yavaştan yavaştan Very Happy acele işe şeytan karısır Very Happy
eflatun
nese çok kafa diktim Very Happy
hybrid mi pure int mi
int kahvekeyfi
ya bolmek istemezdim ama ne bu izdiham yahu hiç kimse duzgun olarak bir ustteki mesaja cevap verememiş :S ne bu şiddet bu celal anlayamadım Very Happy kaçmıyor konu bir yere kasarsınız postunuzu yavaştan yavaştan Very Happy acele işe şeytan karısır Very Happy
eflatun
nese çok kafa diktim Very Happy
hybrid mi pure int mi
int kahvekeyfi
Kafan basmıyormu hocam 30 kere uyardık...
Önce cvp sonra soru...
Silkroad
Hybrid
Sagomu Cezamı?
sago:D
Asyalımı Latinmi?_:D
@Murdemon Kardeş forum oyunu oynamayı bilmiyorsan topicten git lütfen.
İkisi de sux Ronincim. Mr. Green
Gece mi gündüz mü?
İkisi de sux Ronincim. Mr. Green
Gece mi gündüz mü?
ya bolmek istemezdim ama ne bu izdiham yahu hiç kimse duzgun olarak bir ustteki mesaja cevap verememiş :S ne bu şiddet bu celal anlayamadım Very Happy kaçmıyor konu bir yere kasarsınız postunuzu yavaştan yavaştan Very Happy acele işe şeytan karısır Very Happy
eflatun
nese çok kafa diktim Very Happy
hybrid mi pure int mi
int kahvekeyfi
Kafan basmıyormu hocam 30 kere uyardık...
Önce cvp sonra soru...
Dikkat etmemişim sry
tt net mi kaplumbağamı ?
Kaplumbağa
Rulz mu Sux mı Very Happy
Rulz mu Sux mı Very Happy
Kaplumbağa. >.<
nVidia mı ATI mi?
Edit:
Rulz da sux da ki çok kullanırım ikisini de.
nVidia mı ATI mi?
nVidia mı ATI mi?
Edit:
Rulz da sux da ki çok kullanırım ikisini de.
nVidia mı ATI mi?
tosba
AMD mi Question
Core Duo 2 mi Question
AMD mi Question
Core Duo 2 mi Question
rulezz
ATI
Core Duo 2
suç
firefox mu explorer mı ?
ATI
Core Duo 2
suç
firefox mu explorer mı ?
Fayırfoks Very Happy:D
Abuzittinmi Osmanmı Very Happy
Abuzittinmi Osmanmı Very Happy
suc
L-Manyak mı Idea
Lombak mı Question
L-Manyak mı Idea
Lombak mı Question
Firefox ya da Opera. Ya da Ronin bişey demişti browser unuttum. Mr. Green Güzele benziyordu.
AK47 mi M4 mü?
Edit: Osman, Lombak..
AK47 mi M4 mü?
Edit: Osman, Lombak..
M4
Keleşmi g3 mü Very Happy
Keleşmi g3 mü Very Happy
Lombak headbang2ft9
g-3
Ron mu Ronin mi hmm Mr. Green
g-3
Ron mu Ronin mi hmm Mr. Green
Log in to write a reply.
Log In