Icerige atla
Extraloob

O mu bu mu?

· 862 Replies · 61K views · Page 4 / 43
Replies
T
Tengrİ ⭐ 19y
#61
@Ronin

banla abi ayıp mayıp olmaz cidden.
B
BøBa ⭐ 19y
#62
YOrum yok Twisted Evil



Eflatunmu Platonmu?
P
Pariss ⭐ 19y
#63
ya bolmek istemezdim ama ne bu izdiham yahu hiç kimse duzgun olarak bir ustteki mesaja cevap verememiş :S ne bu şiddet bu celal anlayamadım Very Happy kaçmıyor konu bir yere kasarsınız postunuzu yavaştan yavaştan Very Happy acele işe şeytan karısır Very Happy
eflatun
nese çok kafa diktim Very Happy
hybrid mi pure int mi
D
dR.NooB ⭐ 19y
#64
Shocked
Silkroad mı Gınayt mı ? headbang2ft9

hybırd hmm
R
Ronin OP ⭐ 19y
#65
Silkroad
Hybrid

Sagomu Cezamı?
C
CWsaila ⭐ 19y
#66

ya bolmek istemezdim ama ne bu izdiham yahu hiç kimse duzgun olarak bir ustteki mesaja cevap verememiş :S ne bu şiddet bu celal anlayamadım Very Happy kaçmıyor konu bir yere kasarsınız postunuzu yavaştan yavaştan Very Happy acele işe şeytan karısır Very Happy
eflatun
nese çok kafa diktim Very Happy
hybrid mi pure int mi


int kahvekeyfi
R
Ronin OP ⭐ 19y
#67


ya bolmek istemezdim ama ne bu izdiham yahu hiç kimse duzgun olarak bir ustteki mesaja cevap verememiş :S ne bu şiddet bu celal anlayamadım Very Happy kaçmıyor konu bir yere kasarsınız postunuzu yavaştan yavaştan Very Happy acele işe şeytan karısır Very Happy
eflatun
nese çok kafa diktim Very Happy
hybrid mi pure int mi


int kahvekeyfi


Kafan basmıyormu hocam 30 kere uyardık...
Önce cvp sonra soru...
T
Tengrİ ⭐ 19y
#68

Silkroad
Hybrid

Sagomu Cezamı?

sago:D
Asyalımı Latinmi?_:D
J
Jigsaw ⭐ 19y
#69
@Murdemon Kardeş forum oyunu oynamayı bilmiyorsan topicten git lütfen.

İkisi de sux Ronincim. Mr. Green

Gece mi gündüz mü?
C
CWsaila ⭐ 19y
#70



ya bolmek istemezdim ama ne bu izdiham yahu hiç kimse duzgun olarak bir ustteki mesaja cevap verememiş :S ne bu şiddet bu celal anlayamadım Very Happy kaçmıyor konu bir yere kasarsınız postunuzu yavaştan yavaştan Very Happy acele işe şeytan karısır Very Happy
eflatun
nese çok kafa diktim Very Happy
hybrid mi pure int mi


int kahvekeyfi


Kafan basmıyormu hocam 30 kere uyardık...
Önce cvp sonra soru...


Dikkat etmemişim sry
D
dR.NooB ⭐ 19y
#71
tt net mi kaplumbağamı ?
R
Ronin OP ⭐ 19y
#72
Kaplumbağa

Rulz mu Sux mı Very Happy
J
Jigsaw ⭐ 19y
#73
Kaplumbağa. >.<

nVidia mı ATI mi?

Edit:

Rulz da sux da ki çok kullanırım ikisini de.

nVidia mı ATI mi?
C
CWsaila ⭐ 19y
#74
tosba

AMD mi Question
Core Duo 2 mi Question
D
dR.NooB ⭐ 19y
#75
rulezz
ATI
Core Duo 2
suç

firefox mu explorer mı ?
R
Ronin OP ⭐ 19y
#76
Fayırfoks Very Happy:D

Abuzittinmi Osmanmı Very Happy
C
CWsaila ⭐ 19y
#77
suc
L-Manyak mı Idea
Lombak mı Question
J
Jigsaw ⭐ 19y
#78
Firefox ya da Opera. Ya da Ronin bişey demişti browser unuttum. Mr. Green Güzele benziyordu.

AK47 mi M4 mü?

Edit: Osman, Lombak..
R
Ronin OP ⭐ 19y
#79
M4

Keleşmi g3 mü Very Happy
D
dR.NooB ⭐ 19y
#80
Lombak headbang2ft9
g-3

Ron mu Ronin mi hmm Mr. Green

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: