Icerige atla
Extraloob

!!! NWO Klanı Çeyrek Finalde !!!

· 12 Replies · 1.4K views
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#1
Kısa süre Önce Respect'in liderliğinde Kurulan NoWayOut Klanı Call Of Duty 2 Turnuvasında Finallere Çıkmaya Hak kazanmıştır Adını ve Sitesini Başarı ile Temsil etmiştir..
Yolumuz uzun İşte aşağıdaki Maçlarıda Kazanıp Turnuva 1.si olmayı planlıyoruz

Sıradaki Maçlar ve Klanlar

- Resim Silinmiş.


NoWayOut İn The Call Of Duty 2

- Resim Silinmiş.
12 Replies
R
#2
Tebrikler başarılarının devamını dileriz... 🙏
M
Midbroke ⭐ 18y
#3
Cod4 versiyonu yok mu yav şu NWO ' nun ^^ .
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#4
Başarılar 😉
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#5
Sağolun Arkadaşlar 😉
S
SilenTT ⭐ 19y
#6
bende katılabilirmiyim klana ?
Windy
Windy ⭐ 19y
#7
Başarılar ;)
O
Old School ⭐ 19y
#8
Başarılar yolunuz açık olsun ^^
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#9
oy oyyy çok teşekkürler güzellerim sıkı bir başarı olmuş cod da tadından yenmez başarılarınızın devamını dilerim 😘 🍺
4
4eweRSro ⭐ 18y
#10
Tebrikler.
B
Beijo ⭐ 19y
#11
turnuvayı kim düzenliyor ?
B
#12
Tebrikler arkadaşlar cod2 ye donersem sızın yanınızda olmayı isterim 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: