Icerige atla
Extraloob

Novanın alası

· 34 Yanıt · 3.2K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
T
thedark ⭐ 19y
#21
oww Harika HayırLı oLsun.
E
#22
bizim mars serverinde nova stafflar 400Tl ye gidiyor en ucuzu
A
ALpique ⭐ 17y
#23
Staff herada 1,5-2 b arası değişiyor.. 5.8 b ile kıyaslandığı zaman summer5: server farkı ^.^
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#24
Staff herada 1,5-2 b arası değişiyor.. 5.8 b ile kıyaslandığı zaman summer5: server farkı ^.^


1.5b mi ?! bizde nova harplar o kadar ediyor 😱
B
BigGod ⭐ 16y
#25
Staff herada 1,5-2 b arası değişiyor.. 5.8 b ile kıyaslandığı zaman summer5: server farkı ^.^

Günde 5-10 tane düşüyor galiba ? Bir staff o kadar ucuz olacagını sanmıyorum.
C
caglar59 ⭐ 18y
#26
sırf şu karyolayı devirmek için Greece'e yeniden başlayacağım hihihi summer3: summer1:



Cryolite dururken karyola ile pvp mi yapar 😄
X
Xanthos ⭐ 19y
#27
sırf şu karyolayı devirmek için Greece'e yeniden başlayacağım hihihi summer3: summer1:



Cryolite dururken karyola ile pvp mi yapar :D
fark yapmaz onu da alırım aşşaaa summer3: 😉
L
Lrd ⭐ 17y
#28
Staff herada 1,5-2 b arası değişiyor.. 5.8 b ile kıyaslandığı zaman summer5: server farkı ^.^



1.5 Bil mi xDD

1.5 bile staff gidiyorsa hergün bitane alırım teker teker + denerim 😄 + novasız adam yoktur sizin sw de o zmn staff lar 1.5 bil se kıyafetleri düşünemiyorum 😁

+ öle bi sw de oyunun tadı cıkmaz 😄
A
ALpique ⭐ 17y
#29
Valla bilemem 😜 sw'e bi bakın isterseniz Offerden teklifler 2,5 b den başlıyor skı bazarlıkta 1,5b ye düşüyorlar.
P
pirate__ ⭐ 18y
#30
Gzz mann ^^
S
Soulog ⭐ 16y
#31
:/ yazık oluş immo 4 lü staffı adv ile +7 yapman. Ama tabi tercih meselesi. Yinede gzzz 😆
I
#32
Hera da Nova Staffın 1,5bil dan satıldığını hiç görmedim en ucuz ben satmışımdır sanırım 2.5 bil a satmıştım 3 ay önce felan. Şimdiler de 3-4 bil satıcam diyip parayı alıp kaçanlar çoğunlukta. Kıyafetler felan light armor 999m diğerleri 250m la max 500m arası değişiyor 😄
L
Lrd ⭐ 17y
#33
Valla bilemem 😜 sw'e bi bakın isterseniz Offerden teklifler 2,5 b den başlıyor skı bazarlıkta 1,5b ye düşüyorlar.


Aşırı saçma bişey bu 😄
1.5Bile nova staff 😄 enteresan :D:D,
Bence sw ´ ni değişmelisin 😁 👴
P
PwneD ⭐ 18y
#34
Hacım,Staff Senden Büyük 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: