Icerige atla
Extraloob

Nova

· 18 Yanıt · 1.9K görüntüleme
M
Mateso OP ⭐ 18y
#1
- Resim Silinmiş.

Son 4 günde her gün değerli bir nova item düştü
sonu kesilmez inş. nese:
18 Yanıt
B
BayPipo ⭐ 16y
#2
Hocam hayranım sana ya 100 lvden beri bana item düşmüyor 😜
M
Mateso OP ⭐ 18y
#3
Hocam hayranım sana ya 100 lvden beri bana item düşmüyor :P

şu an kaç lvlsin ?
A
#4
Hayırlı Olsun .
M
Mateso OP ⭐ 18y
#5
Hayırlı Olsun .

Eyvallah!
A
Addicted ⭐ 19y
#6
Bi bana düsmüyo su novalar arkadas ya :s
M
Mateso OP ⭐ 18y
#7
Bi bana düsmüyo su novalar arkadas ya :s

Eğer hergün yada 2-3 günde bir nova düşürmek istiyorsan kendi partini kendin kuracaksın 8 char kasacaksın o zaman novalar normal item gibi gelir keşke immo. olsaydı ya da keşke şu düşseydi gibi söylenirsin
A
Addicted ⭐ 19y
#8
1 haftadır kendi partymi kurdum o şekilde kasıyorum 102 moblardayız aksam 107 lere geçiçez ama hala bi nowa bile düşmedi 😆
M
Mateso OP ⭐ 18y
#9
1 haftadır kendi partymi kurdum o şekilde kasıyorum 102 moblardayız aksam 107 lere geçiçez ama hala bi nowa bile düşmedi 😆

emin ol 107 lerde epey düşer çünkü ben orada kasıyorum 4 gündür sırayla cleric, xbow, staff ve kalkan düştü
A
Addicted ⭐ 19y
#10
oh oh maşallah. İnşallah orda düşer banada summer1:
M
Mateso OP ⭐ 18y
#11
oyunda acayip lag var öğlenden beri girmemiştim bu yüzden hala çok fazla lag var sizdede varmı ?
A
Addicted ⭐ 19y
#12
Evet kafayı yedirtti bana charlar naptığını şaşırdı 😆
M
Mateso OP ⭐ 18y
#13
En iyisi kasmamak sabah check var nasıl olsa
Bu arada gold akademi bufumu çalmışlar en kısa zamanda akademi kasmak gerekecek 😞
X
Xanthos ⭐ 19y
#14
Lag mag bahane, novalar şahane Muro 😊

emektar M60 level 110 olmuş teeeyy
M
Mateso OP ⭐ 18y
#15
Lag mag bahane, novalar şahane Muro 😊

emektar M60 level 110 olmuş teeeyy

110 olalı 1 sene oldu : 💃
Eyvallah adem senide merkür de görmek isterdim ama sen daha noobken bıraktın bizi yapayalnız makara:

o zamanlar M60 babasının çıkısında bile değildi sanırım 😆
E
Extrowe ⭐ 16y
#16
Hayırlı olsun.
M
Mateso OP ⭐ 18y
#17
Hayırlı olsun.

teşekkür.
A
ALpique ⭐ 17y
#18
bana 2 ay boynca 1 tane düştü oda armor 😄

ps: tbrkler

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: