Nova
· 18 Yanıt · 1.9K görüntüleme 0 okuyor
18 Yanıt
Hocam hayranım sana ya 100 lvden beri bana item düşmüyor 😜
Hocam hayranım sana ya 100 lvden beri bana item düşmüyor :P
şu an kaç lvlsin ?
A
Aristotales
⭐ 19y
Hayırlı Olsun .
Hayırlı Olsun .
Eyvallah!
Bi bana düsmüyo su novalar arkadas ya :s
Bi bana düsmüyo su novalar arkadas ya :s
Eğer hergün yada 2-3 günde bir nova düşürmek istiyorsan kendi partini kendin kuracaksın 8 char kasacaksın o zaman novalar normal item gibi gelir keşke immo. olsaydı ya da keşke şu düşseydi gibi söylenirsin
1 haftadır kendi partymi kurdum o şekilde kasıyorum 102 moblardayız aksam 107 lere geçiçez ama hala bi nowa bile düşmedi 😆
1 haftadır kendi partymi kurdum o şekilde kasıyorum 102 moblardayız aksam 107 lere geçiçez ama hala bi nowa bile düşmedi 😆
emin ol 107 lerde epey düşer çünkü ben orada kasıyorum 4 gündür sırayla cleric, xbow, staff ve kalkan düştü
oh oh maşallah. İnşallah orda düşer banada summer1:
oyunda acayip lag var öğlenden beri girmemiştim bu yüzden hala çok fazla lag var sizdede varmı ?
Evet kafayı yedirtti bana charlar naptığını şaşırdı 😆
En iyisi kasmamak sabah check var nasıl olsa
Bu arada gold akademi bufumu çalmışlar en kısa zamanda akademi kasmak gerekecek 😞
Bu arada gold akademi bufumu çalmışlar en kısa zamanda akademi kasmak gerekecek 😞
Lag mag bahane, novalar şahane Muro 😊
emektar M60 level 110 olmuş teeeyy
emektar M60 level 110 olmuş teeeyy
Lag mag bahane, novalar şahane Muro 😊
emektar M60 level 110 olmuş teeeyy
110 olalı 1 sene oldu : 💃
Eyvallah adem senide merkür de görmek isterdim ama sen daha noobken bıraktın bizi yapayalnız makara:
o zamanlar M60 babasının çıkısında bile değildi sanırım 😆
Hayırlı olsun.
Hayırlı olsun.
teşekkür.
bana 2 ay boynca 1 tane düştü oda armor 😄
ps: tbrkler
ps: tbrkler
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap