Icerige atla
Extraloob

NoDc ZoomHack NudePach SwearFilter (Çalışmıyor)

· 121 Yanıt · 8.6K görüntüleme · Sayfa 5 / 6
Yanıtlar
I
#81


kemalist senden bişe rica edecem eğer yapabilirsen şu modifier de ki başlıkların türkçe karşılıklarını yazarmısn? mesela Enable Mc
ne demek Very Happy


Ben Bilsem Mr. Green

Bildiklerimi Yazayım.

no silkroad.exe Silkroadı Yok Ediyor.
Nude Patch : Soyunuk Bırakıyor
Swear Filter : İngilizce Sövmene Yarıyor.
Anti Dc : Cannoct Connectten Sonra Dc Yedirtmiyor.
Zoomhack : Abartı Şekilde Yakınlaştırıp Uzaklaştırma
Zoomhack 2 : Abartı Şekilde Yakınlaştırıp Uzaklaştırma 2 Mr. Green
New Server Status :Kişi Sayısı Full 3000 + Crowded 3000 Ve 3000 -

Ayrıca Bunla Multi Clientte Açabiliyorsunuz extraokk



bu "no silkroad.exe" bnm bildiğim launcheri çalıştırmadan oyuna direk giriyo diye biliyom.
Yani sro_client.exe yi çalıştırdığınızda direk oyuna giriyor diye biliyorum. Yanlış mı biliyorum Rolling Eyes
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#82

bu "no silkroad.exe" bnm bildiğim launcheri çalıştırmadan oyuna direk giriyo diye biliyom.
Yani sro_client.exe yi çalıştırdığınızda direk oyuna giriyor diye biliyorum. Yanlış mı biliyorum Rolling Eyes


Ben Tam Olarak Bilmiyor Tüm Özelliklerini Teker Teker Test Etmedim Senin Dediğinde Olabilir extraokk mucX
I
#83
bi de "new status server" da 3000 kişi olunca crowded olarak gösteriyor. 3000'den aşağısına indiği zaman da "ne yazıodu unuttum 😊 " .calla unuttum Mr. Green
E
EnDZoNe ⭐ 19y
#84
ya garip silkroad un içine attim gene çalışlmadı bulunamadi diyo ... acaba benim clietn mi degişik ... içine attim yşne ayni hatayi verdi
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#85

ya garip silkroad un içine attim gene çalışlmadı bulunamadi diyo ... acaba benim clietn mi degişik ... içine attim yşne ayni hatayi verdi


Olabilir . Rolling Eyes Orjinal Client Kullan
R
recon ⭐ 18y
#86
C9 dan bıydım bunu idnridm inşla işe yara:(
M
Metamorph ⭐ 19y
#87
kemalist kardeş bana noDc lazımda ben şimdi ordaki linklerden hangisini indircem ve silkroadın içine atmam şart mı biraz bilgi verebilirmisin?
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#88

kemalist kardeş bana noDc lazımda ben şimdi ordaki linklerden hangisini indircem ve silkroadın içine atmam şart mı biraz bilgi verebilirmisin?


Her Hangi Birini İndireceksin..

Evet Şart Yoksa Clienti Ve Mediapk2 Yi Bulamıyor Wink
M
Metamorph ⭐ 19y
#89
en baştakini indiriyorum teşekkürler
M
Metamorph ⭐ 19y
#90
dc verdi yaa Evil or Very Mad Idea
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#91

dc verdi yaa Evil or Very Mad Idea

Very Happy Normaldir İnternet Bağlantından ... Yada Yapamadın Very Happy
M
Metamorph ⭐ 19y
#92


dc verdi yaa Evil or Very Mad Idea

Very Happy Normaldir İnternet Bağlantından ... Yada Yapamadın Very Happy


yok yaa herşeyi yaptım ilk önce oyuna girdim hiç bişeye basmadan direk modifieri açtım ekrana değişik bi id pw geldi login dedim no dc yi işaretledim sonra apply to running dedim silkroad(6080) geldi sanırım 2kere bastım ona sonra sağ tarafta Error: Could not open Process!

geldi ve oyunda id pw yazdım trafic verdi dc yedim Confused
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#93



dc verdi yaa Evil or Very Mad Idea

Very Happy Normaldir İnternet Bağlantından ... Yada Yapamadın Very Happy


yok yaa herşeyi yaptım ilk önce oyuna girdim hiç bişeye basmadan direk modifieri açtım ekrana değişik bi id pw geldi login dedim no dc yi işaretledim sonra apply to running dedim silkroad(6080) geldi sanırım 2kere bastım ona sonra sağ tarafta Error: Could not open Process!

geldi ve oyunda id pw yazdım trafic verdi dc yedim Confused


Bi Sende Çalışmadı Rolling Eyes
M
Metamorph ⭐ 19y
#94
benim pc vista bi sorun olur mu Neutral
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#95

benim pc vista bi sorun olur mu Neutral


Ondandır Heralde Rolling Eyes

Şu Vistayı Neden Kullanıyorsunuz Anlamıyorum Yahu Bu Kadar Dandik Bir Şey Görmedim Sırf Göze Güzel Gelsin Diye Yapılmış Bir Şey Windowsun Orasını Burasını Boyamışlar Sanki Confused

Sen Kurtul Bir An Önce Vistadan Rolling Eyes
M
Metamorph ⭐ 19y
#96
vistada da çalışan bi NoDc'si olan var mı Question popcorn
N
nerisona ⭐ 19y
#97
Allah razı olsun kardeş Very Happy,

çok süper bi program
T
ToRuN ⭐ 18y
#98
Ben herşeyi yaptım fakat XXX die bişi çıkmadı sadece aşağıda update ve abort yazıyo acil yardım lütfen...
T
ToRuN ⭐ 18y
#99
ARKADAŞLAR LÜTFEN KEMALİST ABİ LÜTFEN YA..(bu arada kemalist abi engeli kaldır ) Very Happy
M
muho878 ⭐ 19y
#100
ya kemalist bu şifre istiyor login için ona neyazcaz rar sifresi deil login şifresi sizin pro için

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: