arkadaslar pc ye format attıgım için hersey gitti bazılarını :/D sürücüsüne atmayı unuttum no dc yi bi verebilirmisiniz Question
No Dc Lütfen
· 6 Replies · 1.2K views 0 reading
6 Replies
saol canım kemalistcim hızır gibi yetiştin tşkrler Wink ama ben sadece no dc clienti istiyorum bunu deil
saol canım kemalistcim hızır gibi yetiştin tşkrler Wink ama ben sadece no dc clienti istiyorum bunu deil
Botsuz Gireceksen Var Ama Botla Girince Çalışmıyor ;
http://rapidshare.com/files/82197081/1. ... client.rar
yok botla girmicem Wink
yok botla girmicem Wink
İyi O Zaman Yumul Mr. Green extraokk
Log in to write a reply.
Log In