Temel, kahvehanede arkadaşlarına av maceralarını anlatmaktadır:
- Geçenlerde ormana ava gittum. Birden bi ayi ile karşulaştum. Tüfeği atıp kaçmağa başladum. O da beni kovalamaya başladi. Tam ayinun nefesini ensemde hissettuğum anda ayi kayup yere düşti. Bu durumu fırsat bilip arayi açmağa çaliştum. Ama ayi gene peşima düşti. Gene tam nefesini ensemde hissettuğum anda ayi tekrar kayup yere düşti. Ben tekrar arayi açmağa çalıştum.
O arada Dursun, dayanamayarak sorar:
- Ula Temel, çok cesaretli adamsun. Ben senun yerinde olsam, altuma ederdum.
Temel atılmış:
- Ula sen ayinun neye basup kayduğunu zannedeysun?
Neye Bastı
· 13 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
13 Yanıt
G
GriffinHeart
⭐ 19y
Laughing
süperdi:D Mad Mad Mad
N
NephilimAngel
⭐ 19y
Very Happymuhahah
S
StarkDrache
⭐ 19y
Mr. Green Mr. Green Mr. Green
D
DangerWalker
⭐ 19y
süper 😄
Abi bari sen yapma burası SİLKROAD Geyik ve Sohbet Mekanı.
Bu arada fıkra hoşuma gitti. 🎅
Bu arada fıkra hoşuma gitti. 🎅
Abi bari sen yapma burası SİLKROAD Geyik ve Sohbet Mekanı.
Bu arada fıkra hoşuma gitti. 🎅
Konu 31 temmuz 2007'de açılmış o zaman fıkralar bölümü bile yoktu 🕵️
SÜper 👍
😆
Abi bari sen yapma burası SİLKROAD Geyik ve Sohbet Mekanı.
Bu arada fıkra hoşuma gitti. 🎅
Konu 31 temmuz 2007'de açılmış o zaman fıkralar bölümü bile yoktu 🕵️
Pardon ne zaman açıldığına dikkat etmemişim.
Peki o zaman da Off topic'e açması gerekmezmiydi ki?
Çünkü burası sanırım yine Silkroad Geyik ve Sohbet Mekanı'ydı.
O zaman bölümün adıda değişik olabilir.
O zaman bölümün adıda değişik olabilir.
Doğru söylüyorsun. 🤔
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap