
New Dres ^^
· 12 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
12 Yanıt
C
CosmicGate
⭐ 16y
berbat 😄
berbat :D
benimde hoşuma gitmedi dres koleksiyonu yapıom gold ile aldım 😄
C
CosmicGate
⭐ 16y
Gold bol olunca ne yapıcagını şaşırıyo tabi insan hehe 😄 Keşke bizdede olsa
1 level light armor.
soytarı gibi

acayip kelek =D h.olsun
bedava verseler almam denecek kadar kötü ^^
-
Arkadaki Boru Bozuyo:)
Çok basit duruyor ama fenada değil
koleksiyonuna laf yok, bu gerçekten berbat hiçbir silahla da yakışmıyor summer7:
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap