beyler denedim
bu bot davar naptığını bilmiyor uğraştığınıza deymez paylaşım için saol ama klavyene sağlık Very Happy
Neuer Bot
· 28 Replies · 3.1K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
en güzeli isrobot yaw verin üç kuruş para rahat rahat kasın Very Happy Mr. Green extraokk
en güzeli isrobot yaw verin üç kuruş para rahat rahat kasın Very Happy Mr. Green extraokk
o parayı veririm vermesinede bizim burda 20 lira sabah aşam sro botta durusa 8 gün gidiyo.8 gün için 20 lira Confused şahsen ben sro için para harcamaya acıyrum.1 liranın bile bence yeri çok büyük.
en güzeli isrobot yaw verin üç kuruş para rahat rahat kasın Very Happy Mr. Green extraokk
200 Saat =15 YTL.
4x15=60YTL Aylık iSRO Bot Parası
Peti Uzatmak = 10 YTL
Sp Ticket + Normal Ticket = 40 YTL
Alıcaksanız Premium = 40 YTL
en güzeli isrobot yaw verin üç kuruş para rahat rahat kasın Very Happy Mr. Green extraokk
200 Saat =15 YTL.
4x15=60YTL Aylık iSRO Bot Parası
Peti Uzatmak = 10 YTL
Sp Ticket + Normal Ticket = 40 YTL
Alıcaksanız Premium = 40 YTL
yoo senin verdiğin fiyatlar çok paalı
bir aylık isro bot 33 ytle
peti uzatmak 8 ytl
premiyum 32 ytl
100 isrobot kredi bana 2-3 hafta gidiyo. bana maliyeti 13ytl. silk almıyorum Very Happy daha ne ayda 13 ytl veririm nolcak. kendi açımdan düşünüyorum tabi. rome serverındayım ve girmek için en yoğun saatlerde bile en fazla 15 deneme filan yapmam gerekiyor. nodc modifierle bu iş bikaç dakka sürüyo. onun için premium gereksiz. ticket'a da şuana kadar ihtiyacım olmadı. yavaş yavaş kasıyorum. pete gelince, kendim toplarım neden o mal hayvana para vereyim? sonuç olarak, kendi açımdan, isrobota para vermek çok büyük bir yük değil.
en güzeli isrobot yaw verin üç kuruş para rahat rahat kasın Very Happy Mr. Green extraokk
200 Saat =15 YTL.
4x15=60YTL Aylık iSRO Bot Parası
Peti Uzatmak = 10 YTL
Sp Ticket + Normal Ticket = 40 YTL
Alıcaksanız Premium = 40 YTL
yoo senin verdiğin fiyatlar çok paalı
bir aylık isro bot 33 ytle
peti uzatmak 8 ytl
premiyum 32 ytl
senin verdiğin fiyatlarla da pahalı ayda 73 YTL bi oyun için fazla
senin verdiğin fiyatlarla da pahalı ayda 73 YTL bi oyun için fazla
yaw mustafa allah iyiliğini versin Very Happy adam 73ytl normal mi demiş sanki. sadece o fiyatlar pahalı demiş normalleri böyle demiş. nerenden anlıyon bilmiyom ki Mr. Green Mr. Green
Log in to write a reply.
Log In