beyler bende inca IM-204w Var ama setup yaparken yazıyyorum basıyorum network ayarlarını kontrol et diyo nasıl olucak yardımm?
network
· 7 Yanıt · 990 görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
Manuel olarak kurmayı deneyebilirsin. Bunun için
1) Explorer aç ve 192.168.1.1 yazıp entere bas
2) Karşına modem giriş ekranı gelecektir. Kullanıcı adı ve şifreni yazıp giriş yap (varsıyılan ID ve PW "admin"dir)
3)Üst taraftaki menüden "EZ Kurulum" a tıkla. Sağ mönüde "sihirbaz" diye bir seçenek çıkacaktır ona tıkla ve devam et.
4) İlk gelen ekranda Ülkeyi Türkiye seç ve ISP yi ISS_2 olarak seç diğer seçenekler otamatik doldurulacaktır. İleri deyip devam et.
5) Bir sonraki pencerede ttnetin sana verdiği kullanıcı adı ve şifreyi yazmanı isteyecektir. Bunları yazıp devam et başka ayarlar üzerinde değişiklik yapmadan ayarların hepsini kaydet deyip ekranı kapat. Eğer her şey yolunda gittiyse internetin çalışması gerekir. Kolay gelsin.
1) Explorer aç ve 192.168.1.1 yazıp entere bas
2) Karşına modem giriş ekranı gelecektir. Kullanıcı adı ve şifreni yazıp giriş yap (varsıyılan ID ve PW "admin"dir)
3)Üst taraftaki menüden "EZ Kurulum" a tıkla. Sağ mönüde "sihirbaz" diye bir seçenek çıkacaktır ona tıkla ve devam et.
4) İlk gelen ekranda Ülkeyi Türkiye seç ve ISP yi ISS_2 olarak seç diğer seçenekler otamatik doldurulacaktır. İleri deyip devam et.
5) Bir sonraki pencerede ttnetin sana verdiği kullanıcı adı ve şifreyi yazmanı isteyecektir. Bunları yazıp devam et başka ayarlar üzerinde değişiklik yapmadan ayarların hepsini kaydet deyip ekranı kapat. Eğer her şey yolunda gittiyse internetin çalışması gerekir. Kolay gelsin.
ama çlşmıyo diyo internete
Sorununu ayrıntılı şekilde anlatmadığın için doğru şekilde yardımcı olamak güçleşiyor. Modemi yüklemeden önce modemin elektrik led'i ethernet led 'i ve DSN Led' nin yanması gerekir yani tüm bağlantılarının doğru şekilde yapılmış olması gerekir ayrıca PC deki ethernet kartının düzgün şekilde yüklenmiş olması gerikir tüm bunlar olması gerektiği şekildeyse, yukarıda belittiğim şekilde modemini kurarsan veya otamatik kurulum programı varsa sorunsuz bir şekilde çalışıp internete bağlanması gerekir. Saygılar ve kolay gelsin.
ama işte yüklenmiyo
network ayarlarını kontrol edin diyo
network ayarlarını kontrol edin diyo
ama işte yüklenmiyo
network ayarlarını kontrol edin diyo
Ethernet kartının yüklü olduğundan veya kablosunu doğru şekilde taktığından emin ol.
takılı ama vista yüklediğim zmn otomatik oluyo
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap