Nasıl böyle bir hata yaptılar bilmiyorum fakat bugüne kadar aldığım tüm 1 ve 2 yazanlarda bedava çıktı kampanyanın sanırsaem son 3 günü 😄 değerlendirebilirsiniz 😊
Yarın gidip 20 tane 1 ve 2 yazan paket alıcam eve gelip kavonoza boşaltıcam sonra onları götürüp yine 1 ve 2 yazanlardan alıcam sonra yine eve gelip boşaltıcam sonra yine gidip yine alıcam bir yıllık kahveyi 3 günde biriktirmeyi planlıyorum şuan.
Yarın gidip 20 tane 1 ve 2 yazan paket alıcam eve gelip kavonoza boşaltıcam sonra onları götürüp yine 1 ve 2 yazanlardan alıcam sonra yine eve gelip boşaltıcam sonra yine gidip yine alıcam bir yıllık kahveyi 3 günde biriktirmeyi planlıyorum şuan.


Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap