Oyunu oynamayı bılırsın gold almana gerek kalmaz kendi goldunu yaratırsın,oyunu bilmiyorsanda zaten oynama bosa kalabalık yapma 😉.Sırf 3-5 mal yüzünden zamanımı harcayacagıma oyunu ayda 15Tl yapsınlar öyle oynamayı tercih ederim.
Nedir Bu Pacifiteki Rezillik ?
· 29 Yanıt · 2.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Oyunu oynamayı bılırsın gold almana gerek kalmaz kendi goldunu yaratırsın,oyunu bilmiyorsanda zaten oynama bosa kalabalık yapma 😉.Sırf 3-5 mal yüzünden zamanımı harcayacagıma oyunu ayda 15Tl yapsınlar öyle oynamayı tercih ederim.
Bana 30 levelde kendi goldunu yapar mısın...
valla gold yapılmıyor bunda hemfikirim 48 lvlde 20 m vardı kendim yaptım ama aslında satacak çok şeyim vardı bi 50 m olurdu 1den 8 degreeye kadar sos harp setim vardı =)
ama elit kısma pek katılmıyorum.kime göre neye göre?belli ki sana göre parası olan elit oluyor ama bence tamamen yanlış -.- kültürel birikime bakar elit olmak kesinlikle -.-
ama elit kısma pek katılmıyorum.kime göre neye göre?belli ki sana göre parası olan elit oluyor ama bence tamamen yanlış -.- kültürel birikime bakar elit olmak kesinlikle -.-
Oyunu oynamayı bılırsın gold almana gerek kalmaz kendi goldunu yaratırsın,oyunu bilmiyorsanda zaten oynama bosa kalabalık yapma 😉.Sırf 3-5 mal yüzünden zamanımı harcayacagıma oyunu ayda 15Tl yapsınlar öyle oynamayı tercih ederim.
Bana 30 levelde kendi goldunu yapar mısın...
o lvla kadar en az 10 tane elixir weapon dusse eder sana 8m en az.. o lvlda 8m harcama luxun warsa zaten gold bırıktıremezsin.. Böyle böyle goldu cok rahat kasarsın zaten 10dye kadar npc gıyılıyor yerden dusurduklerını yada.. gold toplayarak kassan masrafın olmaz ustune dusurdugun ıtemlerı satıp cok rahat gold kasarsın..en azından ben yaptım 😉 3 ay boyunca yazın arkadasın charını bu skılde 82ye kastım
gold botun oyunda olması için hiçbir sebep yok o yüzden gold olmasa olmazmış yok goldu nerden alacakmışız yok gold bot olmazsa gold şu kadar olur gibi şeyler hikaye eğer joymax kafasını kullansa ki bunu oyun yapabilme kapasitesi olmayan birisi bile düşünebilir herşeyini sitesinde sattığı gibi item mall da dahil goldu da pek ala kendisi satabilir insanlarada bu işkenceyi yaşatmaz diğer bir alternetif te oyunu cüzzi bir miktara aylık paraya bağlar ve gold bot çalıştıranlar bu paraya kıyamıyacağından bu işi bırakırlar buraya çözüm önerisi yapın işin kolayına kaçmayın 🍿
3.5 saattir deniyorum 😊
4 Saat oyunu denedim girdim.. ekran hatası neye sövim ben sımdı
4 Saat oyunu denedim girdim.. ekran hatası neye sövim ben sımdı
Oyuna girememene sebep herkese herşeye söv serbest 83035633
Dikkat ettiysen tüm SW'Ler öyle ... Bazıları hariç örneğin ben malazgirt'te oynuyorum hep boş 😆 😆 Ama eski swler dolu hep ^^
😆
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap