Icerige atla
Extraloob

Nedir bu gollum ( ? ) sevdası ^^

· 41 Replies · 2.9K views · Page 2 / 3
Replies
M
Midbroke OP ⭐ 18y
#21
Bu imzayı bi kullanıcı yapmıştı,bir üyenin imzasını editleyerek... beğendik kullanıyoruz.

Fazla merak insan sağlığına zararlıdır. ❗


Merak ettim sordum dostum , siz moderatörler neden bu kadar agresifsiniz anlamadım ki ?


Fazla merak insan sağlığına zararlıdır. ❗


:?
B
Black Rain ⭐ 19y
#22
Ne Zevk alıonuz şu yaratıktan 😊
I
ironEyE ⭐ 18y
#23
Ne Zevk alıonuz şu yaratıktan :)

zevkler ve bişiler tartışılmazdı ama o bişiyi hatırlamıyom 😄
O
#24
zevkler ve renkler tartışılmaz bu kadar basit. 😐
X
Xanthos ⭐ 19y
#25
Bu imzayı bi kullanıcı yapmıştı,bir üyenin imzasını editleyerek... beğendik kullanıyoruz.

Fazla merak insan sağlığına zararlıdır. ❗


Merak ettim sordum dostum , siz moderatörler neden bu kadar agresifsiniz anlamadım ki ?


Fazla merak insan sağlığına zararlıdır. ❗


:?
Kişi kendini nasıl hissederse karşısındakini de öyle görürmüş.
Agresif olduğumu nerden çıkardın?
.NET
.NET ⭐ 19y
#26
zevkler ve renkler tartışılmaz bu kadar basit. :|

Senin avatardaki gollumu editliycem 😄 Yanına Johnny Bravo koyacağım 😁 😁
[F New]Solo Gitarist
O
#27
zevkler ve renkler tartışılmaz bu kadar basit. :|

Senin avatardaki gollumu editliycem 😄 Yanına Johnny Bravo koyacağım 😁 😁

lol 🙄
.NET
.NET ⭐ 19y
#28
zevkler ve renkler tartışılmaz bu kadar basit. :|

Senin avatardaki gollumu editliycem 😄 Yanına Johnny Bravo koyacağım 😁 😁

lol 🙄

Başladım bile 😜
[F New]Solo Gitarist
O
#29
hırkız 😜
.NET
.NET ⭐ 19y
#30
hırkız :P

Niye ya şeker duracaklar 😄 İkiz gibi 😁
[F New]Solo Gitarist
L
Liu ⭐ 19y
#31
zevkler ve renkler tartışılmaz bu kadar basit. :|

Senin avatardaki gollumu editliycem 😄 Yanına Johnny Bravo koyacağım 😁 😁

o avatar ı ilk ben koydum bir kere 🙄 🙄
Adem abinin de dediği gibi beğendik kullanıyoruz ... 😉
L
Liu ⭐ 19y
#33
hoopp dedik dur 😄
sen benden almadın mı umut gözünü seviyim 😆
O
#34
hoopp dedik dur 😄
sen benden almadın mı umut gözünü seviyim 😆

evette sende gugıldan 🤘 😁
L
Liu ⭐ 19y
#35
olsun mıllet hep senın sanıyor ama -.-''
O
#36
Tamam be canım sorun buysa soranlara sercanın derim olur biter 😜
L
Liu ⭐ 19y
#37
😜 😜 😁
yok bea ortak malılız 😆
D
dR.NooB ⭐ 19y
#38
Biri gollom mu dedi xD
B
Black Rain ⭐ 19y
#39
Bölebişeyi rüyamda görsem uyanamam bidaa herhal... 😄
S
Spartan123 ⭐ 18y
#40
Bu ne yaw 1 tanede bana yapın 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: