Icerige atla
Extraloob

Neden Free Kasıyorlar (İmanamı Geldiler :D )

· 5 Yanıt · 1.4K görüntüleme
D
d4rkw0r1d OP ⭐ 18y
#1
EOS serverındayım free taxiler var anlamış değilim bir arkadaş söylemişti ama pek anlamadım

ya da benim BEYİN BASMIYOR 😁





İmana Geldiler 😄
5 Yanıt
D
Decanus ⭐ 17y
#2
Kardeşim çok yararlı bir konu oldu çok teşekkürler tamda konuyu açtığın yere uygun Silkroad Genel Bilgiler ve Update Bilgileri...
D
d4rkw0r1d OP ⭐ 18y
#3
Kardeşim çok yararlı bir konu oldu çok teşekkürler tamda konuyu açtığın yere uygun Silkroad Genel Bilgiler ve Update Bilgileri...




EVET haklısın çok uyumlu 😁 😁 bire bir yani



Özür Dilerim
T
TuRKs41 ⭐ 18y
#4
EOS serverındayım free taxiler var anlamış değilim bir arkadaş söylemişti ama pek anlamadım

ya da benim BEYİN BASMIYOR 😁





İmana Geldiler :D


Genelde onglarda free kasarlar sp oranı vardır partydeki level ,kişi sayısına göre ondan olabilir
B
BaZinGa ⭐ 18y
#5
dikkat edersen kasanların belli bir lvl sınırı koydugunu gorursun nedeni de şu: kendi charlarına sp yada lvl kasıyorlar ve daha fazla sp yada exp alabılmek ıcın pt ye dusuk lvl charları alıyorlar kı party lvl ortalaması düşsün. bu sayede hem kendılerı daha fazla sp kasıyor hemde millet bedavaya taxiye giriyor 😄 bende eldoradoda 1aydan fazla sp kastım ezik bi chara. partye 2 tane 15 lvl ve daha düşüğünü alınca gelen sp 2-3 e katlanıyordu.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: