EOS serverındayım free taxiler var anlamış değilim bir arkadaş söylemişti ama pek anlamadım
ya da benim BEYİN BASMIYOR 😁
İmana Geldiler 😄
Neden Free Kasıyorlar (İmanamı Geldiler :D )
· 5 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
Kardeşim çok yararlı bir konu oldu çok teşekkürler tamda konuyu açtığın yere uygun Silkroad Genel Bilgiler ve Update Bilgileri...
Kardeşim çok yararlı bir konu oldu çok teşekkürler tamda konuyu açtığın yere uygun Silkroad Genel Bilgiler ve Update Bilgileri...
EVET haklısın çok uyumlu 😁 😁 bire bir yani
Özür Dilerim
EOS serverındayım free taxiler var anlamış değilim bir arkadaş söylemişti ama pek anlamadım
ya da benim BEYİN BASMIYOR 😁
İmana Geldiler :D
Genelde onglarda free kasarlar sp oranı vardır partydeki level ,kişi sayısına göre ondan olabilir
dikkat edersen kasanların belli bir lvl sınırı koydugunu gorursun nedeni de şu: kendi charlarına sp yada lvl kasıyorlar ve daha fazla sp yada exp alabılmek ıcın pt ye dusuk lvl charları alıyorlar kı party lvl ortalaması düşsün. bu sayede hem kendılerı daha fazla sp kasıyor hemde millet bedavaya taxiye giriyor 😄 bende eldoradoda 1aydan fazla sp kastım ezik bi chara. partye 2 tane 15 lvl ve daha düşüğünü alınca gelen sp 2-3 e katlanıyordu.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap