Icerige atla
Extraloob

>> Neden Baba...

· 26 Replies · 2.3K views · Page 2 / 2
Replies
S
Spare_ ⭐ 18y
#21
İstediğim herşeyle istediğim gibi dalga geçerim terbiye sınırları içinde.Bilmem anlatabildimmi ?

Görüşlere saygı göstermelisin. İstiyorsan sana bu forumda terbiye sınırlarını bildirebilirim. Forum kurallarına uymalısın !
G
Gameworld ⭐ 19y
#22
İstediğim herşeyle istediğim gibi dalga geçerim terbiye sınırları içinde.Bilmem anlatabildimmi ?

Görüşlere saygı göstermelisin. İstiyorsan sana bu forumda terbiye sınırlarını bildirebilirim. Forum kurallarına uymalısın !

+ Gameworld
Saygı hoşgörü olmazsa olmazdır bunlara uyun lütfen
S
sharkxx ⭐ 17y
#23
İstediğim herşeyle istediğim gibi dalga geçerim terbiye sınırları içinde.Bilmem anlatabildimmi ?

Görüşlere saygı göstermelisin. İstiyorsan sana bu forumda terbiye sınırlarını bildirebilirim. Forum kurallarına uymalısın !

Herhangi bir terbiyesizlik yapmadım.Terbiye sınırları içerisinde her türlü şeyi yapabilirim.Lafı yanlış yerlere çekme !!!
.NET
.NET ⭐ 19y
#24
@Spare, shark
Daha sakin, daha kibar olun birbirinize ve ! sayılarınızı azaltın.
[F New]Solo Gitarist
S
Spare_ ⭐ 18y
#25
@Spare, shark
Daha sakin, daha kibar olun birbirinize ve ! sayılarınızı azaltın.

Sakin olması gereken ben miyim? Forum Kuralları ihlali söz konusuydu müdahale etmek hakkım forum kuralları çerçevesinde. 😘
.NET
.NET ⭐ 19y
#26
@Spare, shark
Daha sakin, daha kibar olun birbirinize ve ! sayılarınızı azaltın.

Sakin olması gereken ben miyim? Forum Kuralları ihlali söz konusuydu müdahale etmek hakkım forum kuralları çerçevesinde. 😘

Sakin olması gereken kişi sen değilsin sizsiniz. Boşu boşuna kalplerimizi kırmaya gerek yok
[F New]Solo Gitarist

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: