http://www.youtube.com/watch?v=atz_aZA3rf0&feature=fvst
Şu adamın giydiği herşeye bitiyorum. Bilmiyorum belkide ona yakışıyordur ama süper bi kombinasyon hele fötr şapkalarına ayrı bitiyorum
Yorumlarınızı bekliyorum
Ne-Yo/Because of you
· 1 Yanıt · 827 görüntüleme 0 okuyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap