Icerige atla
Extraloob

ne olurrrrrrrrrrrrrr yardımmmmmmmmm edinnn plsssssssss

· 5 Replies · 838 views
_
_C3ribR4L_ OP ⭐ 19y
#1
arkdaşlar yeni bilgisayarıma dvd den silkroadı yüklemeye çalışıyorum ama cliem is damaged please re install the client diyorr ne olur yarımm edin plssss
5 Replies
D
dR.NooB ⭐ 19y
#2
4-5 kere dene üst üste.. eger olmassa setup u masaüstüne at öyle dene oda olmazsa yaz buraya.. unuttm ya bılıodum bu hatayı Mad bunları dene olmassa ben hatırlamaya çalışırım Wink
E
Exqusei ⭐ 19y
#3
dostum ilk önce setupu masa üstüne at ve pc ni kapa aç. ondan sonra gene yüklemeye çalış. yine olmassa sistemi 3-5 gün geri al. ozaman yüklücektir extraokk
J
jofilp ⭐ 19y
#4
CDye yuklenememıs yenıden yuklet..
E
Exqusei ⭐ 19y
#5
bende buna gülerimmm Mr. Green Mr. Green

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: