Icerige atla
Extraloob

Ne Kadar Maaş Almalısınız?

· 23 Yanıt · 2.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
B
Bloodia ⭐ 18y
#21
Üste para vermeniz lazım
Çok afedersiniz ama eğer dalga geçmediyseniz çalışıyor olmanız ya da iş bulmanız bir mucize olur. Hele size bir maaş veriyorlarsa, bunun her kuruşunun kıymetini bilin, çünkü patronlarınız müthiş iyi niyetli insanlar olmalı. Kendinizi patronun yerine koyun. Yerinde olsanız, kendinize daha fazla ödemeyi düşünür müydünüz? Peki, patronun yerinde olsanız, size şu anda ödediği parayı ödemeye devam eder miydiniz? Mesele bu kadar basit.

Moralim bozuldu 😜
P
#22
1000-3000 YTL
Açık konuşmak gerekirse yaptığınız işe yüksek ücretler ödemeyi kabul edecek patron bulmanız oldukça zor görünüyor. Belki şu anda yapmakta olduğunuz iş size göre değil. Ama kimbilir, belki de siz bu işe göre yanlış seçimdiniz. Çalışma hayatının cinliklerini keşfedemediyseniz bu saatten sonra işiniz zor. Pazarlık gücünüzü artırabilmek için her şeye en başından başlamanız gerekecek. “İyi kötü geçinsem yeter, daha fazlasında gözüm yok” diyor da olabilirsiniz. O zaman işinizle ilgili bir takım kurslara devam etmenin, sertifikalar edinmenin yararı olabilir. En önemlisi de ne kadar basit olduğuna bakmadan mutlaka iyi yapabileceğinize emin olduğunuz işi seçmek.

yeter valla razıyı yarın başlim bi yerde ^^
I
ironEyE ⭐ 18y
#23
3.000-7.000 YTL
Genel piyasa koşullarını dikkate alarak, en geniş kategoriye, yani “ortadirek” tabir edilen kategoriye dahil ettik sizi. İşletmenin ayakta kalabilmesinde oynadığınız rolü önemsiz görmek haksızlık olur. Ancak kabul etmek lazım, bu özel formasyon gerektiren bir rol değil. Mecbur kalması halinde patronun yerinize adam bulmakta zorlanacağını sanmıyoruz. O nedenle, pazarlık gücünüze fazla güvenmeseniz iyi edersiniz. İhtiyaçlarınız daha fazla para kazanmanızı gerektiriyor olabilir ama çözümü iş değiştirmekte aramayın.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: