Icerige atla
Extraloob

Nasıl bir Private Server İstiyorsunuz ?

· 26 Replies · 1.9K views · Page 2 / 2
Replies
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#21
Eğer oyuna daha sonradan yenilik getirecekseniz mesela 70 capten başlıycaz daha sonradan charlara birşey olmadan 80 yapabiliyorsanız 70 level capten başlasın diyorum ben 😊
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
C
CosmicGate ⭐ 16y
#22
Herkes Başlangıçta Silk verilsin demiş öyle, İnsanlara ne kadar verirsen ver her zaman daha fazlasını isterler.Bence Başlangıç aşamasında Silk verilmesine karşıyım ama 10-20m para başlangıç olarak verilebilir.Eğer Kodcunun iyiyse İlk önce 100 Cap ile başlayın daha sonra 110, 120 daha sonrada 13DG itemleri getirin
J
jochmeunze ⭐ 14y
#23
Paralı bir private server kurmak istiyorum,yol gösterebilecek olan kim var?
J
jöker ⭐ 18y
#24
100 cap olsun.Magic pop kapalı olsun yeter.
Advance
Advance ⭐ 18y
#25
All GM serveri istiyoruz 😄
N
NewJersey ⭐ 15y
#26
100 cap olsun. Sp sorunu fazla olmasın.
Baslarken belirli miktar skill verisin.

[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: